20 mei

20 mei 2020 - Byford, Australië

Goed geslapen vannacht en om 7:00 de kids klaargemaakt en naar school gebracht. Even thuis ontbeten met Sarah en daarna naar stal gegaan om te werken. Ik heb Google meegenomen naar het spring weiland achterin. Hij is de afgelopen weken goed gegaan met rijden en kan wel een beetje meer uitdaging aan dacht ik. Hij is ontzettend braaf voor een 4 jarige die nog niet erg lang onder het zadel is. Na wat kleine sprongetjes rijd ik het hele stuk in galop terug. Ik was hem en ga daarna met de quad Athena ophalen. Na het opzadelen neem ik ook haar mee naar achteren. Athena is een ervaren eventing paard en word flink enthousiast van de stukken galloperen tussen de hindernissen door. Het is heerlijk weer vandaag en na het rijden koel ik haar af met een wasbeurt.

Als ik om 12:00 thuis kom maak ik wat te lunchen en help ik Nick en Sarah in de tuin. Samen met Sarah start ik daarna de serie “working moms” op Netflix en om 14:00 ga ik de kids halen. Ondertussen zijn Brooke en Jason weg gegaan om een paard op te halen. We krijgen een 16 jarige clydesdyle hengs als lease paard omdat Brooke haar merries wilt dekken. Het is een indrukwekkend paard om te zien met een top karakter. Savonds maak ik met Sarah het eten klaar en ik ga rond 21:30 naar bed.