22 Januari

22 januari 2021 - Balmain, Australië

Na een gezellige avond lig ik voldaan in bed.. de dag was goed te doen, ik was om 5:50 begonnen en voor de ergste warmte was ik klaar. Ik heb Calinka gereden die erg fijn ging. Sandra was er nog even en heeft me geholpen met de paarden binnen halen, het is zo vreselijk heet dat je van 7 keer alleen heen en weer lopen niet blij word... dit ging even sneller. De meiden kwamen later en we hebben water sprinklers geïnstalleerd boven de stallen. Elk uur gaan die 20 min aan om de paarden koel te houden. Het zijn een soort water verstuivers die een mist aan water geven. Ideaal! Smiddags ben ik naar Centerlink gegaan, een bureau die mij kan helpen met mijn verzekering die verlengd moet worden hier. Dat koste me zo’n 1,5 uur om alles te regelen! Gelukkig heb ik dat ook weer gehad. Thuis geluncht en om 16:00 ben ik weer de paarden gaan voeren. Ik had ze om 12:00 al naar binnen gehaald aangezien het 38 graden is. Nicolette en Isabella zijn hier en helpen met de avond ronde. Het gaat gezellig onderling en ze nodigen me uit om hier te komen eten later. Ik ga eerst even naar de sportschool en maak 45 minuten met gemak vol, ik heb voor mn gevoel eindeloze energie ondanks een drukke hete dag. Thuis snel douchen en daarna loop ik naar de meiden. We eten pasta en gaan daarna naar het dorp voor schepijs bij een heerlijke ijs salon. Gabby komt nog even langs en om 21:30 loop ik terug. Morgen weer 38 graden dus de wekker staat op 5:30.