22 mei

22 mei 2020 - Byford, Australië

Vanochtend om 6:00 weer gewekt door ruzie makende kids.. maar even de hoek om geroepen of ik nog even rustig mocht blijven liggen. Om 6:45 er uit gegaan, kids klaargemaakt en om 7:50 weggebracht. Mia heeft vandaag een extra dag daycare en Ned heeft gewoon school. Als ik weer thuis kom ga ik voer maken voor de paarden. Ze stonden tot nu toe alleen op onbeperkt hooi, maar aangezien Fuz best wat aan mag komen zal ik ze allemaal weer standaard voeren sochtends. Ik ruim in huis wat op, ga later lunchen met Nick en Sarah, doe de was en haal om 14:00 de kids weer op. Als Brooke later thuis is halen we Fuz uit de paddock, hij heeft flink ontstoken voor voeten. We weten nog niet wat er precies mis is met hem maar hij heeft flink lelijke plekken boven de hoef. We scheren zijn mooie sokken af zodat we hem beter kunnen behandelen. We kunnen er amper aan komen zo veel last heeft hij er van. We besluiten hem te verdoven zodat hij even goed suf word en we veilig met hem aan de slag kunnen. We weken zijn voeten in een bad met betadine , spoelen goed af en drogen het daarna. We doen dit voortaan elke dag tot het beter word en daarna ga ik met Brooke hooi halen 15 min verderop. Thuis beginnen we aan het avondeten en rijd ik nog even snel op en neer naar de winkel voor extra salade. We hebben runder steaks, kangoeroe sausages en chicken breasts. Jason maakt alles klaar op de bbq en ik moet zeggen dat kangoeroe echt heel goed te eten is 😬. We kijken daarna de horrorfilm Wolf creek 2 en om 22:00 lig ik in bed aangezien de wekker weer om 6:50 staat morgen ochtend.