25 july

25 juli 2020

12 uur snachts hier en ik duik na een avond stappen net in bed. Samen met Dominique, een meid die ik via facebook ken de stad in gegaan. Na een beetje over en weer chatten hadden we allebei wel behoefte om er even uit te gaan. Ze woont 20 min bij me vandaan en heeft me opgepikt. We zijn naar een rooftop club gegaan en het is alsof we elkaar al jaren kennen. Wat een heerlijk gezelschap! Ze is 3 jaar geleden hierheen verhuisd vanuit zuid afrika. Haar vriend hier leren kennen en nooit meer naar huis gegaan. Zo fijn om weer even de stad in te zijn geweest! Voor volgend weekend een groot 2 daags feest op de planning waar ze waarschijnlijk ook mee naartoe gaat. Fijn om alles hier nog even goed af te kunnen sluiten. Morgen ochtend weer vroeg werken en dan was dit mijn laatste weekend werken op stal bij Pam. Flink bezig met dingen uitzoeken en voorbereiden voor Melbourne! Kan me niet snel genoeg gaan nu🙈

1. Mena:
    25 juli 2020
    Op insta zag ik al iets voorbij komen. Dacht al dat je op stap was geweest. Leuk hoor!! Spannend dat je weer een neiuw avontuur tegemoet gaat. Heel veel succes met plannen xx mama😘🍀