26 juni

26 juni 2020 - Exmouth, Verenigd Koninkrijk

Ik heb nog nooit zo vreselijk slecht geslapen als vannachtšŸ¤£. Het is 8:00 en we rijden net weg bij Billabong roadhouse. 10 graden vannacht en elke 10 minuten voorbij denderende road trains 50 meter verderop. De zonsopkomst hier is prachtig, we hebben eieren gebakken en rustigaan alles opgeruimd. We rijden de eerste 2,5 uur aan een stuk door. Even een plas pauze en dan weer 1,5 uur door. We stoppen daarna om te lunchen en maken noodles en broodjes met dips. De route is ontzettend mooi en elke keer veranderd het landschap van bergen naar gras en dan alleen maar droge woestijn. Heel veel wilde geiten, koeien en kangoeroes onderweg. We stoppen bij een paar mooie uitkijk punten en om 16:00 komen we aan op de campground in Exmouth. Heel gezellig om Nick en Sarah weer te zien, we zetten alles op en gaan samen avond eten. Burgers op de bbq en gezellig met zijn alle naast de caravan van brooke en jason zitten kletsen. Het klinkt gelukkig goed met iedereen weer en we blijven tot 22:00 hangen. Daarna optijd naar bed want die lange ritten maken toch best moe