26 maart

26 maart 2020

Even geen zin gehad om te schrijven de afgelopen dagen. Moe savonds en overdag toch niet heel veel bijzonders op  werken na 😇

Vandaag vroeg opgestaan om Ned klaar te maken voor school, ontbeten en en hem weg gebracht samen met Mia. Thuis gelijk maar begonnen met opruimen aangezien de schoonmaakster niet meer komt ivm corona. 1,5 uur gedaan over alle was vouwen en daarna 1 uur de keuken opgeruimd en schoongemaakt. Verder heb ik wat boekhouding gedaan voor mn visum. Invoices schrijven en uren bijhouden, ik zit op dag 40 van de 88 dagen farmwork dus het gaat de goede kant op. 14 mei ben ik als het goed is klaar. Dan hoef ik me daar niet meer druk over te maken en kan ik mn visum verlengen. Verder gaan volgende week vrijdag de scholen hier dicht en dan heb ik ze allebei thuis voor de komende 3/4 weken. Ben benieuwd of dat een beetje te doen is😬.

Ik heb vandaag een pakket van thuis ontvangen, super bedankt iedereen die daar aan mee geholpen heeft! Lekkere snacks/ koekjes shoarma kruiden en honig kookmix pakjes. En een hele lieve brief, tranen in mijn ogen met lezen. Tekeningen van Mandy en mijn nichtje Lianna. Wat word ik gelukkig van deze kleine dingen😊❤️

Er is nu een nieuw initiatief aan de gang. Adopt a backpacker! Help een gestrande backpacker die niet naar huis kan of geen verblijf plaats/werk meer heeft. Je kan iemand dan in huis nemen bv in ruil tegen hulp in huis of op het terrein. We kunnen hier wel wat hulp gebruiken voor een aantal weken dus ik ben rustig opzoek naar een gezellige (Nederlandse) backpacker die bij ons kan komen wonen voor een tijdje. We hebben plek zat en er is genoeg te doen 😇 morgen spreek ik af met een meid waarvan haar vlucht gisteren gecanceld is. Misschien als het klikt kan ze binnenkort bij ons komen wonen tot ze werk heeft of een vaste verblijfplaats. Erg gezellig om er iemand bij te hebben!

1. Eva:
    26 maart 2020
    Leuk hoor zo'n pakketje uit Holland.
    Met een lief briefje erbij.
  2. Karin:
    26 maart 2020
    Leuk weer ff verhaal van je te lezen 😉
    Wat een goed initiatief "adopt a backpacker" zou leuk voor je zijn als het klikt met die meid. Suc6 morgen en geniet van je pakket met lekkere dingen en niet te vergeten van je sokken... 😗