27 februari

27 februari 2021 - Sydney, Australië

Redelijk geslapen vannacht, gister een fijne ochtend gehad en gezellig met sandra in de zon bijgekletst. Ze is zo enthousiast over mn keuze. Helaas in de na middag een aanvaring gehad met David.. ik krijg elke week $750 betaald op de bank. Omdat ik tax betaal blijft er $673 over..  nou had ik gevraagd of de laatste weken cash kunnen, dat is voordeliger voor mij. Dit zou allemaal geen probleem zijn en ik had netjes mijn envelop met geld gehad toen David op stal was. Maak ik smiddags de envelop open zit er $700 in..  apart. Mijn bruto salaris moet gewoon nogsteeds $750 zijn. Ik stuur hem een berichtje om te checken of er een reden is voor verschil. Binnen 10 minuten word ik gebeld door hem, hij begint te schreeuwen of ik niet helemaal goed ben geworden dat ik om meer geld vraag! Dat ik blij moet zijn dat hij me cash wilt betalen en dat ie me anders nu wel vast van het terrein gooit. Ik weet niet wat ik mee maak! Ik heb gewoon recht op dit geld, dit heb ik elke week gehad! Ik probeer ertussen te komen  om het uit te leggen maar ik krijg geen kans om wat te zeggen. Ik moet er maar goed overna denken zegt hij en na het weekend zou ie er op terug komen. Hij hangt op en laat me in verbazing achter. Dit kan toch niet denk ik, ik krijg gewoon zonder reden $50 minder en word ook nog even afgeblaft. Ik loop naar de meiden en vertel wat er aan de hand is. Ze schrikken er van maar laten me weten dat ik niet de enige ben waarbij hij zo doet. Isabella zegt zelfs dat hij bipolair is. Later die dag komt Liz op stal. Ik leg het verhaal uit en dat cash gewoon makkelijker voor me zal zijn als het eerlijk gaat. Ze doet alsof ze van niks weet en zegt cash of bank is allebei prima. Ik zegt nou graag cash, vervolgens herhaalde ze 3 keer dat ze het wel via de bank doet met tax. Alsof ik gek ben en tegen een muur praat!! Ik weet echt niet wat nou het probleem is, ik loop weg en maak me er verder niet druk om. Het is maar $50, ze zoeken het maar uit. Wel weet ik dat ik het niet zie zitten om zo behandeld te worden na zo hard te hebben gewerkt. Ik zoek contact met Phoeboe waarbij ik een paar weken gewoond heb in Coogee, die bied binnen no time aan dat ik naar haar kan komen wanneer ik wil. Ik wil het toch nog even 2 weken volhouden omdat ik anders veel geld misloop. De 12e ga ik lekker nog een week naar haar om alles goed af te sluiten.

1. Paul:
    27 februari 2021
    Wat een respectloos gedrag tegenover jou.
    Te gek voor woorden gewoon.
    Slim om je avontuur af te sluiten bij Phoeboe, die wel vriendelijk en oprecht is.
    Weg bij het gezin waar er 3 van de 4 een geestelijke afwijking hebben en daardoor elkaar en anderen kwetsen......
    Alweer een bewijs dat erg veel geld niets te maken heeft met een liefdevol gezinsleven.
    Nog even volhouden en dan mogen ze het samen weer lekker uitzoeken.
    Want uit al jouw verhalen en apps is één ding wel duidelijk..... Geld maakt niet gelukkig.
    Tot snel! ❤️❤️❤️❤️
  2. TIneke:
    27 februari 2021
    Whowww zelf ik sta perplex en raakt t me alsof t tegen mij gezegd is.
    Wat een achterlijke manier van reageren zeg. Verder sluit ik me aan bij de woorden van je vader.
    En super dat je laatste week naar Phoeboe gaat. Toch nog goed en leuk afsluiten. Kijk er naar uit je weer te zien hoor 😘
  3. Eva:
    27 februari 2021
    Wat een vreselijke vent zeg, schande om jou zo te behandelen na alles wat je daar gedaan hebt en nog doet.
    Stank voor dank. Voor je vertrekt zet je gewoon een bos brandnetels in een vaas. 😜
    Super dat je nog ergens anders terecht kunt voor de laatste tijd. Veel plezier daar nog.
    Tot snel Kelly xx