28 februari

28 februari 2021

Een lekker relax dag gehad vandaag, rustig opgestart en ontbijt gemaakt. Even naar stal gelopen en bijgekletst met iedereen. Een nieuwe klant, Jessica vertel ik waarom ik weg ga en de aanvaring die er geweest is met David. Ze schrikt er van maar laat me weten dat ze veel dat soort verhalen over hem en geld gehoord heeft. Hij schijnt rekeningen niet te betalen en probeert wel meer mensen in de zeik te nemen. Ze zegt dat ik groot gelijk heb om lekker weg te gaan. Met veel vrienden heb ik het over de situatie en iedereen zegt dat ik beter weg kan gaan en het beste van mn laatste weken kan maken. Ik neem contact op met Phoeboe en vraag wat de mogelijkheden zijn. Vanaf 7 of 8 maart ben ik al welkom.

Ik zie later Jillian langsrijden en loop naar stal om bij te kletsen met haar. Ze bied me aan met haar mee naar huis te komen voor een dagje, dan ben ik er even uit. Ze heeft 25 hectare grond en wilt me wel rondleiden. Onderweg naar haar huis stoppen we bij een gezellig cafe voor een taartje en koffie. Het uitzicht is prachtig overal, ze wonen helemaal in de bergen en je kan ontzettend ver kijken. Jillian is 70 en zo ontzettend lief, net alsof ik even een oma heb voor een dag. We kunnen zo lachen samen en ze vind het altijd zo belangrijk dat het goed met me gaat en dat ik gelukkig ben. Ze heeft een prachtig huis, groot terrein en leid me rond in een 4wheeldrive buggy. Ze zijn druk bezig met nieuwe schuren bouwen en bomen planten. Ze hebben bar veel geld en prachtige machines voor het terrein onderhoud. Haar man is handig en bouwt alles zelf, ze zijn zo ondernemend ondanks dat ze al wat ouder zijn. We drinken thee binnen met haar man er bij. Hij weet precies hoe David kan zijn en vind het als vader zijnde vreselijk dat ik zo behandeld word. Ze geven beide aan dat als het niet meer gaat ik maar hoef te bellen en daar altijd terecht kan. Na een hele fijne dag brengt Jillian me om half 6 weer naar huis. Ik maak avond eten en bel gezellig met opa en eva en later nog met papa en mama. Gek dat ik iedereen binnen een paar weken eindelijk weer in het echt kan zien❤️