28 november

28 november 2020 - Marquette, Michigan, Verenigde Staten

Vanochtend om 8:00 opgestaan en ontbijt gemaakt, Carla is naar een yoga klas gegaan op de camping en ik heb een uur gewandeld op het strand. We hebben daarna alle spullen ingepakt en wilde naar een strand hier verderop gaan. Helaas had de auto een lege accu en duurde het ruim een uur voor die aan de praat was. Een hippie naast ons wilde wel even helpen maar wist zelf amper waar hij mee bezig was. Gelukkig een jongen van verderop die wist dat je een automaat met lege accu en startkabels moet starten in zijn neutraal en niet in parkeer stand. Binnen 2 minuten liep de camper en konden we weg. We zijn gelijk maar doorgereden richting de volgende camping. Onderweg naar een prachtige lookout geweest waar ik lunch heb gemaakt met adembenemend uitzicht. Salade met vers gebraden kip, komkommer, avocado, croutons en yoghurt dressing. Overal zijn lookout points met hekken er omheen, ik vind dat we voor een goede foto er maar even overheen moeten klimmen😂 wie wil er nou een hek op de foto! We vinden een mooie rots en kunnen hier prachtige foto’s maken. We lopen daarna nog een stuk maar het is inmiddels 35 graden en we besluiten verder te rijden. Waar ik werk in Broke is het vandaag 43 graden...