3 july

3 juli 2020

Ik probeer het kort te houden aangezien ik net gesloopt in bed duik. Flink bewogen dag vandaag! Vroeg opgestaan om ontbijt te maken voor de meiden en om de tenten op te ruimen. Iedereen moest om 8:00 op locatie zijn om te gaan duiken, Stuart en ik hebben de laatste dingen opgeruimd en zijn daarna weer naar 5 finger reef beach gereden. Banden weer een stuk leeg laten lopen en dit keer een andere route door de duinen gereden tot aan de kliffen. Vanaf daar een stuk gelopen en flink wat zee schildpadden gespot. Ook een grote leguaan gezien en een aantal roggen. Vanaf de kliffen kijk je neer op het prachtige strand! Met de verrekijker keken we lachend neer op een aantal mensen die vast waren komen te zitten met autos die het mulle zand niet aan konden. Terug gereden naar beneden, lunch gemaakt en het water in gedoken. Gesnorkeld en flink wat prachtige vissen gevangen, een heerlijke dag gehad in de brandende zon. Om 15:00 terug gereden, banden weer opgepompt en terug gegaan naar de camping. Een douche genomen en op hetzelfde moment kwam iedereen terug van duiken. Jammer dat ik mijn duikbrevet niet heb! Ze hebben ontzettend veel haaien, manta rays en schildpadden gezien. We zijn even naar de winkel geweest en hebben milkshakes gemaakt. Rond 17:00 zijn we vertrokken richting de free camp spot voor de nacht. Daar aangekomen hebben we alles opgezet, een kampvuur gemaakt en wat gegeten. Al snel kwamen er meer backpackers rond ons vuur zitten en deelde we al onze verhalen. Na een paar uur was het hout op loop ik met een groep meiden de weg over voor meer hout. Lisanne struikelt  en valt op de grond, we helpen haar omhoog en lopen terug. Ze heeft flink pijn en Sarah die verpleegkundige is kijkt er naar. Ik schijn bij in het donker en al snel fluistert ze ; kelly... this is really bad! Er zit wat vast in de onderkant van haar voet en dat moet er uit. Een meid houd haar hand vast en Sarah doet haar uiterste best maar met geen mogelijkheid krijgt ze het uit haar voet! Wat zit dat vast!! Ik hou Lisanne die inmiddels de camping bij elkaar schreeuwt rustig en we geven haar even een paar minuten rust. Toch moet het er echt uit. Na 5 min flink bezig te zijn met een pincet trekt Sarah het er eindelijk uit. Een stukje hout van een paar cm zat er vast! Lisanne huilt flink, wat moet dat pijn doen. Zo blij met Sarah in ons midden die weet hoe en wat! We verbinden haar voet en gaan weer rond het kampvuur zitten. Na een uur ronden we af en gaan we naar bed. Morgen is het nog zo’n 6 uur rijden naar Kalbarri dus dat word vroeg opstaan weer. Wat een heerlijke dag was het verder! Dat kort houden van mn blogs lukt toch vaak niet erg😬😬

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mena:
    3 juli 2020
    Pff.. heftig verhaal, Kelly 🙄

Maar verder weer genoeg leuke dingen gedaan. Fijn!
    Veel morgen 😘