2 july

2 juli 2020 - Coral Bay, Australië

Wat een prachtige dag! Ik heb denk ik nog nooit zulke mooie plekken gezien als vandaag! Rond 8:00 opgestaan en gedoucht, ontbijt gemaakt en vertrokken richting five finger beach. Ook Nick en Sarah gingen mee met hun auto. Iets voor de track laten de jongens de banden een stuk leeglopen en worden de wielen op 4wd lock gezet. Ze zijn helemaal in hun element en we beginnen enthousiast aan deze prachtige route. Het zand is flink mul maar de autos hebben er geen moeite mee, we rijden zo’n 20 min door de duinen en komen dan aan op het strand. Het water is prachtig helder blauw en het uitzicht is geweldig mooi. We parkeren en ploffen neer op het strand. We snorkelen, kletsen en eten gezellig wat. Rond 13:00 gaan we verder en rijden we de track af. Het is 30 graden en de zon brand flink, we willen daarom niet de hele dag blijven liggen. We komen nog langs prachtige plekken en zijn na 20 min weer op de camping. We nemen een douche, maken wat te lunchen en gaan daarna naar het strand hier 100m verderop. Daar zijn Brooke, Jason, Jamie en de kids. We spelen een potje cricket en schieten een rugby bal over. Iedereen doet enthousiast mee tot we flink oververhit zijn🤣 we lopen nog een keer de zee in om af te koelen en gaan daarna terug. Even snel douchen, aankleden en weer terug naar het strand voor de sunset. We willen een mooie foto maken met ons allemaal en zijn om 17:00 weer op het strand. We lopen langs het water en ons oog valt op een groepje mensen die in het water staat. Er zwemt een dolfijn in het ondiepe water! Met de oranje ondergaande zon is dit een prachtig gezicht. De dolfijn zwemt 10 meter bij me vandaan en zwemt achter de vissen aan. Wat is dit bijzonder! Misschien wel een van de mooiste momenten die ik ooit heb mee gemaakt. Met de hele groep stonden we gezellig bij elkaar te kletsen maar iedereen is er stil van. Wat is dit mooi! We maken wat foto’s, genieten van de zonsondergang en lopen terug. Ik maak met Lisanne shoarma klaar en we halen na het eten een ijsje met z’n 4en. We gaan daarna optijd naar bed. Morgen gaat de groep duiken en ga ik met Stuart snorkelen bij de zee schildpadden. Daarna. Gaan we naar een andere camping hier vlakbij voor de laatste nacht. We gaan daarna naar kalbarri!  Daar hebben we voor de zondag een sunset cruise geboekt, we kunnen daar walvissen tegenkomen en nog meer dolfijnen

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mena:
    2 juli 2020
    Wat een heerlijk verhaal! Super dat je zo'n mooie dag hebt gehad. 1 om nooit meer te vergeten.
    Waar is die mooie foto van jullie?
  2. Eva:
    2 juli 2020
    Wat geweldig allemaal Kelly, je maakt wat mee zeg. Een wat een prachtige foto's.
    Geniet er van. Maar dat doe je al uiteraard. 😜
    Liefs Eva