1 july

1 juli 2020 - Coral Bay, Western Australia, Australië

Niet al te best geslapen door flinke wind weer vannacht. Om 6:45 ging de wekker en we vertrokken om 8:00 richting coral bay. Na 2 uur rijden kwamen we aan, parkeerde de auto naast het strand en gaan een stuk lopen omdat we te vroeg zijn om in te checken. Het is ook hier ongelofelijk mooi, we lopen wat rond en gaan om 11:00 inchecken. We staan met zijn 3e naast elkaar en ook Brooke en Jason staan niet te ver weg. We zetten alles op, pakken onze spullen en lopen weer naar het strand. Het is inmiddels 30graden en we duiken met zijn 6e de zee in. Gaan 30 min snorkelen en daarna liggen op het strand. Ik val in slaap en we de eerste gaan al terug naar de camping. Ik en divya gaan om half 4 als laatste terug. We gaan douchen en daarna fish en chips eten met iedereen, een gezellige bende haha daarna gaan we wat drinken bij de caravan van Brooke. Rond 22:00 gaan we richting onze setup en gaan we verder met drinken en kletsen. Nick pakt de gitaar er bij en al snel komen er een aantal random mensen bij ons kijken omdat ze Nick van ver af hoorden. We praten tot laat en rond 12:00 speelt hij nog een nummer. Daarna is het bedtijd, morgen kanoën en snorkelen 🙂

1. Karin:
    1 juli 2020
    Wat een heerlijk verhaal weer, je schrijft zo boeiend dat het voelt alsof we er zelf bij zijn 🤗
    Fijne dag weer morgen en ik blijf het zeggen, geniet! 😘