30 juni

30 juni 2020 - Exmouth, Verenigd Koninkrijk

Vreselijk geslapen door hele harde wind, de tent klapperde aan alle kanten... toch optijd opgestaan, opgeruimd en opzoek gegaan naar een goede plek om ontbijt te maken. Samen met Nick en Sarah er bij naar shipwreck beach gereden, ik bakte pannenkoeken met de meiden, Stuart ging vissen en Nick vloog met de drone over de zee. Na het eten over het strand gestruind opzoek naar mooie schelpen. Daarna richting de gorge knife canyon gereden, met een off road track de bergen in gegaan en helemaal omhoog gereden. Adembenemend! Een van de mooiste plekken waar ik ooit geweest ben. Wat bijzonder! Veel fotos gemaakt en gezellig wat geluncht en gedronken met zijn allen. Daarna terug gereden door de bergen en ergens aan de zee koffie gedronken. Terug gegaan naar de campsite en gezellig wat gedronken met iedereen, Sarah besloot met oats de vogels te gaan voeren en binnen no time zaten er 10 tallen om ons geen. Ze zegt dat ze er wel een wilt hebben en uit het niets pakt Stuart er zo snel een van de grond.. verbaasd schieten we allemaal in de lach en hij houd de vogel rustig vast. Hij gooit hem daarna weer in de lucht en de vogel vliegt weg. Toch komt hij daarna ook gewoon weer terug hahah. Ik ben daarna met Stuart en Lisanne naar een ander strand gegaan, hij wilde nog even vissen en wij wilden er ook nog wel even uit. Een paar flessen wijn, een box muziek en chips mee en we ploffen in het zand. We genieten van de ondergaande zon, de muziek en alle surfers in de zee. Wat heerlijk om de afternoon zo door te brengen. Om half 6 gaan we terug en al snel gaan we richting Brooke. Ze hebben ons allemaal uitgenodigd voor een bbq vanavond en het is erg gezellig. Om 2200 gaan we naar bed. Morgen weer vroeg op om optijd naar Coral bay te vertrekken!

1. Eva:
    30 juni 2020
    Prachtige foto's Kelly.
    En je selfie is ook leuk, je ziet er goed uit.