3 mei

3 mei 2020 - Perth, Australië

Goed geslapen en om 7:00 opgestaan, aangekleed en naar stal gegaan. De paarden gevoerd, buiten gezet, voer gemaakt en met 1,5 uur was ik klaar. Thuis gedoucht, spullen gepakt en naar de stad gegaan. Met Divya en Lisanne afgesproken bij het water en naar de kajak verhuur gelopen. Het is een heerlijke dag en met 15 min liggen we in het water. Lisanne is al doorweekt met instappen en ook Divya en ik zijn snel flink doorweekt. De golven zijn groter dan gedacht aangezien er best grote jachten varen hier. We steken bijna heel het meer over maar worden dan ingehaald door de verhuurder in zijn speedboot. Lady’s the wind is gonna turn soon, don’t go further or your way back will be tough!  We hadden het een beetje onderschat en inderdaad de golven worden groter en de wind draait. Wat een hell om terug te komen🤣 lekker mopperend peddelen we terug. Af en toe een gil tussendoor van een van ons die weer een klots water over zich heen krijgt. We liggen dubbel van het lachen. Het water zit vol met grote kwallen en ook hier zitten kleine haaien waar je niet tussen wilt liggen🤣. Na dik een uur meren we weer aan bij de verhuur. We zijn flink uitgeput 🤣. Wat een idee dit, het uitzicht op de stad was prachtig en ook het weer is heerlijk dus dat was top!  We halen onze spullen op en drogen ons af. We hebben nu wel koffie en wat te lunchen verdiend! We halen wat bij het cafe verderop en gaan op het gras zitten. We blijven een uur hangen hier en lopen daarna 15 min langs het water naar de volgende koffie tent voor de 2e pauze😬. We blijven ook hier even hangen aan het water en daarna lopen we weer terug. Ik pak de auto terug naar huis, neem een douche en kleed me om. Ik moet bijna gelijk weer weg om te werken. Gelukkig ben ik na een uur weer klaar en zat alles goed mee. Thuis ga ik lekker op bed Netflixen en al snel gaan we eten. Fish and chips voor cheatday vandaag. Daarna stort ik wel in van de drukke dag en ga ik optijd naar bed, ik bel gezellig met thuis en ga niet te laat slapen

1. Karin:
    6 mei 2020
    Ik zie het al helemaal voor me!
    Ook wel weer een supergave ervaring om meegemaakt te hebben. 😙