2 mei

2 mei 2020

Goed geslapen vannacht en om 7:00 ging de wekker, aangekleed en naar stal gegaan. Paarden gevoerd, dekens afgehaald, nieuw voer gemaakt en ze naar buiten gebracht. Ik ben daarna even naar het equine (paarden) hospital  gereden hier tegenover. Ik heb gehoord dat ze iemand zochten om paarden te rijden en te helpen met revalidaties. Ik loop naar binnen en krijg gelijk flink wat enthousiasme van de vrouw die er werkt. De eigenaar is weg tot vanmiddag maar na de hand van ons gesprek gaat hij me een deze dagen terugbellen over de mogelijkheden. Het is een hele nette stal met prachtige binnenbaan en het zal erg leerzaam zijn om hier aan de slag te mogen. Afwachten dus!

Daarna gedoucht en lekker serie gekeken op bed met een bak fruit erbij. Om 12:00 met Nick en Sarah naar het strand gegaan. Het was heerlijk weer vandaag. 29 graden, echt heerlijk warm. Lekker op het strand gelegen en af en toe het water in gegaan voor wat verkoeling. Er is me vandaag verteld dat ook de winters hier niet kouder worden dan 18 graden overdag. Snachts kan het 6 worden maar dat is het dan ook wel. Rond 15:00 terug gegaan omdat ik weer moest werken. We hebben onderweg nog even koffie gehaald en gezellig gekletst. Ik heb me snel omgekleed, heb wat geluncht en ben naar stal gegaan. Met een uurtje was ik klaar gelukkig. Daarna thuis gegeten en optijd naar mijn kamer gegaan.

1. Eva:
    2 mei 2020
    Leuk hoor Kelly weer een nieuwe uitdaging. Saai heb je het Zeker niet.
    Succes, hopelijk wordt het wat.
    Liefs je tante 🙋‍♀️