1 mei

1 mei 2020

De maand april is echt voorbij gevlogen! Ik woon hier inmiddels al weer 3 maanden en ik hou het nog wel weken vol op deze manier. Het is nog steeds erg gezellig met iedereen en alles gaat zo lekker vanzelf. Vannochtend de kids allebei weg gebracht en lekker vrij gehad tot 14:30. Een vegetarische meal prep gemaakt voor een paar dagen met zoete aardappel, wortel, paprika, sperziebonen en rijst. Daarna een beetje opgeruimd en serie gekeken. Gezellig gekletst met Sam en daarna de kids opgehaald. Thuis gedoucht en om 16:00 was Jason thuis. Ik ben naar Fremantle gegaan voor de sunset, koffie gedronken en een stuk langs het strand gelopen met de ondergaande zon. Het was prachtig! Gezellig gekletst en in het gras gezeten met snacks en muziek er bij. Rond 19:00 weer naar huis gegaan zodat ik nog net mee kon eten. Sarah en nick aten ook weer mee vandaag. Daarna hadden we weer film avond gepland staan en Brooke heeft Paranormal activity uitgezocht. Vind ik maar niks🤣 veel zitten appen ondertussen en eigenlijk weinig mee gekeken. Halverwege erg moe toch maar naar bed gegaan. Het is pas 21:00 nu, ik ga nog even serie kijken en optijd slapen. Morgen ochtend weer optijd werken en als het lekker weer is neem ik een paard mee naar het bos daarna. Zondag met Lisanne en Divya afgesproken om te gaan kajakken rond de stad. Hopen dat we ver genoeg kunnen om dolfijnen te spotten!

1. Paul:
    1 mei 2020
    Erg gezellig allemaal Kelly, maar neem wel regelmatig je rustmomenten hè? 🙄🙄🙄🤣🤣🤣🤣