30 april

30 april 2020 - Byford, Australië

Zoals bijna altijd heb ik goed geslapen vannacht en ben ik om 7:00 uit bed gegaan. Kids klaargemaakt en ontbijt gemaakt. Om 8:10 Ned naar school gebracht en daarna thuis zelf ontbeten met Wes en Sam. Ik ben gaan douchen en daarna ben ik met Mighty mouse en Mia naar Kingspark in de stad gegaan. Stuart die ik ken uit de stad kwam ook naar het park voor koffie en een wandeling. We zijn helemaal rond gelopen en hebben daarna nog een koffie en wat te lunchen gehaald. Het was heerlijk weer en we hebben nog een uur in het gras gezeten. Mighty mouse had de dag van zijn leven en bleef maar aandacht krijgen van iedereen die hem zo cute vond🤣. Ook Mia vond het heerlijk om er even uit zijn!  We zijn daarna terug gegaan en waren net op tijd weer bij school voor Ned. Eenmaal thuis wilde ik Mia op bed leggen omdat ze wel heel moe moest zijn na zo’n actieve ochtend. Maar nee... mevrouw bleef roepen en schreeuwen dat ze geen middag slaap nodig had. Gelukkig kwam Brooke thuis en die nam het proberen om haar in slaap te krijgen van me over. Zonder resultaat helaas en ze heeft uiteindelijk niet geslapen. Savonds kwam de opa om spaghetti te maken, ik wilde eigenlijk nog even hardlopen maar het eten zou met 20 min klaar zijn. Als ik genoeg energie heb ren ik het 2,8 km rondje wel in minder dan 20 minuten. Toch maar even gaan dan... Lopen gaat perfect en met 16 min ben ik weer terug. Ondanks dat het lopen super goed ging heb ik toch weer flinke last van mn kuit. Ik had expres rustig aan gedaan de afgelopen week, maar dat heeft weinig geholpen blijkbaar😕. Maar toch blij dat ik even geweest ben! Flinke honger daarna en ik eet 2 borden spaghetti weg en een stuk stokbrood. Daarna een hete douche genomen en tv gekeken met Brooke. Even bijgekletst en om 21:00 serie gaan kijken in bed😇