4 maart

4 maart 2021 - Sydney, Australië

Vandaag was prima te doen, veel extra klusjes gedaan om de familie hier tevreden te houden. Nicolette praat niet meer tegen me.. het is sochtends hey en de rest van de dag kijkt ze me niet aan. Ze zullen wel pissig zijn dat ik er zaterdag al mee kap. Gelukkig maken Sandra en Tanya de dag altijd leuk. Ook Claudia is erg aardig, ze geeft Tanya spring les. Dat doet ze gewoon omdat ze het leuk vind om te helpen. Erg aardig. Ik rijd polly vandaag en join de les, polly word erg enthusiasts en ik trek toch maar even de rem er op. Ik rijd nog een stuk buiten en spuit haar daarna af. Ik ga met Sandra en Dior nog een keer trailer laden zodat ze zondag zonder problemen weg kan. Ze vraagt me mee te gaan naar de wedstrijd, ze gaat met 3 paarden en nog een andere meid. Ze wilt me daarna wel naar de trein dichtbij de stad brengen. Erg gezellig om het zo af te sluiten met haar.

Savonds heb ik met Domenic afgesproken, een jongen die ik in het begin hier in de sportschool heb leren kennen. We hebben een aantal keer samen gegeten en we kwamen elkaar bijna elke dag tegen in de sportschool. Het klikt zo goed samen, toch nog even een keer afspreken en wat gezelligs doen om het af te sluiten. Na het eten haalt hij me op met de motor, het is nog heerlijk weer buiten en we rijden met een kleine omweg tijdens zonsondergang naar de ijssalon. We halen een ijsje en kletsen bij. Ik heb afgelopen jaar zo veel mensen leren kennen, zo veel goede vrienden en connecties gemaakt en ook zo vaak afscheid moeten nemen. Dat is iets dat nooit makkelijker word. Gelukkig kan ik altijd nog eens terug en hebben er ook heel veel beloofd eens naar Amsterdam te komen.