6 april

6 april 2020

“Uitgeslapen” tot 7:00 en de kids klaargemaakt. Mia naar de daycare gebracht en Ned was thuis bij mij vandaag. Thuis gaat hij buiten spelen en ik ga Netflixen op de bank. Ik ben ineens weer flink moe en voel me futloos. Ik heb flinke spierpijn en nergens zin in. Gelukkig hoef ik ook niks te doen vandaag. Ik vouw toch even wat was op voor Brooke en daarna komt Samantha bij me zitten. We kletsen gezellig. Ik maak gebakken eieren voor lunch en om 15:00 halen we Mia weer op. Ned valt in slaap in de auto dus ik laat hem in de auto met de aico aan. Even later komt Brooke thuis, ik haal tangles uit de paddock en laad haar in de trailer. We gaan haar naar haar nieuwe eigenaar brengen zodra Jason thuis is voor de kids. Het is 40 min rijden en ze komt terecht bij een mooi huis met flink wat grond. Ze draaft wat rond en ik geef haar nog een aai. Ben benieuwd hoe ze het gaat doen hier en de meid beloofd ons op de hoogte te houden. We rijden terug en daarna maken we eten klaar. Pasta met ragout vanavond, erg lekker! Iedereen eet mee en we kletsen gezellig na. Om 21:30 gaat iedereen naar huis/bed en ook ik zoek mn bed op.