6 july

6 juli 2020 - Perth, Australië

Vannochtend om 6:00 ging de wekker, om 6:30 er uit gegaan, alles opgeruimd en om 7:10 reden we weg. In Kalbarri even koffie en ontbijt gehaald en richting Hutt lagoon/ pink lake gereden. Helaas maar weinig roze in het water vandaag, dat verschild per dag en dat heeft te maken met de concentratie zout in het water. Doorgereden naar Geraldton voor een korte stop en daarna bij Jurien bay aan de zee lunch gemaakt. Na 5 uur rijden zijn we het allemaal flink zat. De meiden liggen achterin te slapen en Stuart rijd zonder klagen de hele 6 uur terug. We zetten de meiden af in de stad en ik loop met Lisanne mee naar haar kamer, ze loopt nog steeds flink moeilijk dus ik draag haar tas even naar boven. Het is vanaf de stad nog 45 min rijden naar huis, als ik eenmaal thuis ben plof ik met een bak soep en wat broodjes op de bank. Ik ben helemaal op, een heerlijke maar volle vakantie gehad.  Optijd naar bed vanavond en morgen heerlijk uitslapen

1. Paul:
    7 juli 2020
    Je bent weer een prachtige ervaring rijker Kel😀
    Je kunt ook hier de rest van je leven met veel plezier aan terugdenken!!
    Was ook erg fijn om te volgen allemaal hoor!! 🥰🥰
  2. Karin:
    10 juli 2020
    Geloof graag dat je gesloopt bent na zo'n vakantie. Hoop gedaan en gezien in een korte tijd 😍