6 maart

6 maart 2020 - Byford, Australiƫ

Om 7:00 gaat de wekker, ik heb een goede nacht gehad maar nog steeds flinke spierpijnšŸ™ˆĀ Ik kleed me aan en bak 2 eieren, die doe ik op een geroosterd broodje. Van het vele sporten heb ik sochtends honger als een paardšŸ˜¬Ā ik maak de kids klaar en Brooke brengt ned naar school. Ik blijf thuis met Mia en ga de zwemspullen pakken. Om 10:30 rij is met haar naar het zwembad. We kleden ons om en lopen naar het bad waar ze les heeft. Ze doet het al zo veel beter dan vorige week en heeft weer flinke lol. Na een half uur is de les klaar, we gaan douchen en omkleden. We rijden 20 min terug naar huis en ze valt op de bank als een blok in slaap. Ik maak wat te lunchen en ga lekker tv kijken. Brooke was gaan werken maar kreeg telefoon van school dat Ned was gevallen en zijn hoofd flink gestoten had. Ze is hem op gaan halen en komt daarna met hem naar huis. Gelukkig valt het allemaal mee en was ie alleen erg geschrokken. In de na middag is de oma er en een goede vriendin van Brooke. We gaan wat mooie fotos maken van tangles voor de verkoop en Brooke gaat er voor het eerst op. Ze doet het super goed gelukkig. Ze schrok een keer en wilde er vandoor schieten. Brooke hield stevig vast en we hadden haar gelukkig snel weer rustig. Na wat rondjes stappen is get genoeg voor vandaag. We maken nog wat mooie fotos en daarna was ik haar en zet ik haar terug. Ik ga omkleden en naar de sportschool. Het is 17:45 en dan ben ik mooi optijd terug voor het eten. Ik train rug vandaag en loop ongeveer 3 km hard. Ik kom thuis en neem een verkoelende douche, even later gaan we eten. Kip met boontjes en pompoen. Ik had nog nooit pompoen op maar het smaakt allemaal weer erg goed. Savonds voer ik weinig uit, morgen ga ik lunchen met iemand uit de stad. We gaan naar een steakhouse met all you can eat lunch en daarna gaan we naar een braziliaans carnaval evenement vlak bij het strand. Ik ga lekker optijd naar bed vanavond en hoop dat de spierpijn morgen minder isšŸ˜¬