5 maart

5 maart 2020 - Byford, Australië

Yes! Vandaag ben ik 2 maanden op pad! Het voelt nogsteeds zo goed dat ik voor mijn eigen dromen heb gekozen. Ik krijg van alle kanten nogsteeds zoveel support, lieve appjes en gezellige belletjes. Dat doet me zo goed❤️

Om 7:00 gaat de wekker, ik heb lekker geslapen maar sta op met spierpijn from hell. Een beetje te veel gedaan gisteren🙈 oops... ik ga me aankleden en maak ontbijt, de kids zijn al wakker. Brooke brengt Ned naar school en ik blijf thuis met Mia. Ik ruim de vaatwasser uit en we spelen daarna memory. We kijken tv en maken tekeningen, op geplastificeerd papier met een whiteboard stift. Daarna kun je dat met een vochtig doekje weer uitwissen. Wat een uitvinding😆

Ik ga tangles wassen en Mia helpt me daarbij. Het is 34 graden vandaag en tangles geniet van de verfrissende wasbeurt. Ik doe haar een dun dekentje op zodat ze mooi schoon blijft en we fotos kunnen maken later vandaag voor de verkoop. Smiddags doe ik de was en maak ik wat te lunchen. Om 12:00 leg ik Mia op bed en ga ik serie kijken op de bank. Brooke komt even later thuis en om ga ik Ned ophalen. Ik maak om 17:00 samen met Brooke het avond eten klaar en we moeten om 18:00 in de sportschool zijn voor de groepsles. We maken kipfilet klaar met paprika kruiden mengsel en kaas. Die gaat de oven in samen met een groente mengsel met zoete aardappel, ui, courgette en spinazie. Helaas kunnen we pas eten na het sporten😬 we rijden naar de sportschool en luisteren naar de uitleg van de workouts. Het is vandaag erg gefocust op benen en billen. Laat ik daar nou zo veel spierpijn hebben🤣. Ik besluit buikspieren te gaan doen en krijg daar oeffeningen voor. Na 45 min staan we nog even gezellig na te kletsen met de groep en daarna gaan we mijn auto tanken. Jep Brooke betaald mijn benzine🙈 super lief van haar. Ondanks dat ik overal en nergens heen rijd altijd vind ze dat ze dat gewoon moet doen voor me. Er gaat zo’n $68 in de tank. Bespaar ik zelf toch weer €40 en ook heb ik $50 gekregen voor het wassen van tangles. Het sparen gaat wel prima zo☺️. We rijden door naar vrienden om Ned en Mia op te halen. Die waren met Jason mee gegaan maar het word nu wel erg laat en Jason blijft elke donderdag lang hangen daar met een aantal vrienden. Ze gaan dan een beetje aan auto’s sleutelen en bier drinken🤣 dat doen ze bij josie en john thuis. Josie is Nederlands en woont hier al jaren. Ze hebben een flink terrein met grote loods die vol staat met auto’s en onderdelen. Ook hebben ze een cameel die rondloopt Alice heet ze. We lopen naar haar toe en gaan haar wat wortels voeren. Ze hebben haar al zo’n 10 jaar en ze is erg vriendelijk. Echt een grappig beest🤣 ze kan zelfs liggen op comando. Als er maar genoeg wortels tegenover staan.

We nemen Ned en Mia mee naar huis en wij gaan eindelijk eten. Het smaakt heerlijk, we leggen de kids op bed en gaan tv kijken. Ik duik om 22:00 lekker mn bed in😴

1. Paul:
    Lekkere lap tekst weer Kel! 😃
    Daar zou ik twee uur over doen 🙄
    Altijd weer leuk om nieuwe dingen mee te maken zoals een kameel als loslopend huisdier......🤣🤣🤣🤣
    Pas ook maar op met dat harde werken, geen roofbouw plegen op je lichaam..... 😜
    Liefs van ons uit het (nog steeds ja) regenachtige Nederland 😭
  2. Eva:
    5 maart 2020
    Inderdaad alweer 2 maanden Kelly, snel gegaan of niet?
    Fijn dat je nog steeds blij bent dat je bent gegaan. Je maakt ook zoveel leuke dingen mee. Geniet er maar van. ( dat doe je al hihi)
    Liefs van je tante.☺
  3. Karin:
    5 maart 2020
    Al 2 maanden op avontuur en al 2 maanden mogen we met je meegenieten van je avonturen! Hoop dat je nog veel mooie avonturen tegemoet gaat 😘