7 januari

8 januari 2020 - Koh Larn, Thailand

Na een goede maar korte nacht even een ontbijtje naar binnen werken. Een taxi boeken voor naar de pier en daarna op de boot naar Koh larn. Bangkok is super gezellig maar zo druk! Tijd voor een rustig strand en cocktails.

Na een taxi rit van 2 uur komen we aan in Pattaya. Vanaf daar nemen we de boot naar Koh larn. Helaas net de grote boot gemist en we moeten eigenlijk een uur wachten. Het is bloedheet! We worden aangesproken door een thais vrouwtje. Die ons een overtocht met een speedboot aanbied. Prima! Beter dan wachten. Met ongeveer 10 man op de boot vertrekken we richting het eiland. Wat een helse rit🤣  vol gas naar de overkant. na 15 min komen we aan op het eiland. Maar we komen er al snel achter dat we aan de verkeerde kant van het eiland zitten. Het resort ligt helemaal aan de andere kant. Opzoek naar een taxi maar weer. Met blote voeten door het witte zand en een backpack op lopen we richting de weg. Gelukkig al snel een busje dat ons wilt brengen. Flink bezweet haal ik eerst een koud biertje. Na 10 minuten stopt het busje. Verder kan hij niet. Dat word lopen het laatste stuk. Het is 6 uur als ik eindelijk een koude douche kan pakken. Even uitrusten en na een uurtje op zoek naar eten. Een pizza chicken & mushrooms gaat er wel in. Om 20:00 lig ik weer in bed. Even netflixen en optijd slapen vanavond.

1. Karin:
    8 januari 2020
    Heerlijk om te lezen, je hebt al wat meegemaakt zo in die paar dagen. Geniet van de rust, zon en cocktails 😎🍹🍕