8 september

8 september 2020

Flink bewogen dag achter de rug, vanochtend vroeg de paarden gevoerd en zelf ontbeten. 3 paarden naar de wei gebracht, stallen gemest en op Jack gelet zodat Andrea kon rijden. Smiddags heeft ze me bij de sportschool afgezet en is ze ondertussen boodschappen gaan doen. Een van de meiden die bij de gym werkt komt naar me toe, of ik interesse heb om eens per week indoor Netball mee te spelen in een team. Iedereen die me goed kent weet dat ik een hekel heb aan team sporten maar ik beloof volgende week een kijkje te komen nemen. Misschien ook wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik heb 45 min gesport en daarna zijn we hooi gaan halen hier verderop bij een oude man op de boerderij. Overal lopen grote koeien, ik gooi de balen achter op de pick up en andrea stapelt ze op. Met een beetje inzicht van beide weten we er 18 op te laden. Spanbanden er om heen en op naar huis. Thuis halen we ze er af en maak ik vast het voer voor de avond klaar. Ik ga even een half uur relaxen en ga daarna paarden binnen halen, voeren en dekens op doen. Na 45 min ben ik klaar, ik ga douchen en even later gaan we eten.

1. Karin:
    8 september 2020
    Nou wie weet Kel, ga je teamsport nog eens leuk vinden 💪