7 september

7 september 2020

Prima dag achter de rug en veel gedaan. Vanochtend de paarden gevoerd en dekens afgehaald. Om 8:00 zelf ontbeten en met Andrea de dag doorgesproken, ze heeft geen lessen vandaag en rijd er maar 2. Ik mest de stallen, vul de waterbakken bij en longeer Bakira. Ik houd Jack bezig zodat Andrea rustig kan rijden en ga daarna met hem naar binnen. Er is niet erg veel te doen vandaag en ik heb tijd genoeg om te gaan sporten. Brett is nog weg met de auto en de 2e auto is nog niet terug van de garage. Ik ga lezen op bed om wat tijd te doden en neem een korte powernap. Om 15:30 is Brett terug en ga ik naar de sportschool, ik maak weer een uur vol en voel de laatste dagen weer goed fit. Daarna rijd ik naar de groothandel om paardenvoer te halen. Eenmaal thuis ga ik gelijk voeren en doe ik alle paarden dekens op. Het is de hele dag 22 graden geweest maar snachts koelt het toch nog steeds goed af naar de 10. Ik ga daarna douchen en even later gaan we eten, gestoomde groente en  lentil/tomaten soep. Ik blijf nog even tv kijken en ga op tijd naar bed