6 september

6 september 2020 - Newcastle Upon Tyne, Verenigd Koninkrijk

Heerlijk geslapen en tot 9 uur blijven liggen, ik ga er uit om te ontbijten en rijd om 10 uur naar de sportschool. Het is heerlijk rustig en ik maak een uur vol, daarna ga ik thuis douchen en omkleden. Ik rijd daarna naar de kust in Newcastle, 1 uur en 15 min rijden... erg leuk om de omgeving te verkennen en ik maak een 5 km walk langs de kust. Het is ook hier ontzettend mooi! Na zo’n 2 uur rijd ik terug naar huis, thuis heeft Andrea taart gebakken en zijn de ouders van Brett op visite. Zijn vader Graham is een hele bekende showjumping jury in Australië. Hij heeft ook ontzettend veel verstand van paarden en de spring wereld, het zijn erg lieve mensen. Savonds eten we salade en vlees van de bbq. Later op de avond boek ik mijn vlucht naar huis. Het lijkt wat vroeg maar veel van de vluchten die ik op het oog had zijn al volgeboekt. Een fijne vertrek tijd en een reistijd van 25 uur, ik zit hier zo goed en ga nog zo veel dingen ondernemen maar ik ben daarna echt klaar om naar huis te gaan. Ik ben vandaag 8 maanden in Australië en ga nog even keihard genieten de komende maanden