5 september

5 september 2020 - Broke, Australië

Weer erg goed geslapen, om 7:30 ga ik voeren en haal ik alle regen dekens af. Het heeft flink gestormd vannacht en het ruikt buiten heerlijk na de regen. Ik ga binnen ontbijten met Andrea en spreek de dag door. Ze geeft veel lessen hier aan huis vandaag en er is niet ontzettend veel te doen voor mij. Ik mest 3 stallen, longeer Shelly en Bakira, vul alle waterbakken bij en veeg het stallen blok aan. Ik ga nog wat extra opruimen en hoofdstellen invetten en ga daarna lunchen. Andrea moet weg om lessen te geven en ik heb de middag vrij. Ik draai een was en ga even relaxen, 4:30 ga ik voeren en dekens op doen. Andrea heeft een grote zwarte hengst, Roy. Tot nu toe heeft ze die Savonds zelf gedaan omdat hij vreslijk bijt😬. Aangezien ze er niet is voer ik hem en doe ik zijn deken om, je kan niet even de andere kant opkijken want hij grijpt je🤣 andrea heeft een flinke bijt afdruk in haar boven arm van 5 jaar geleden. Met rijden is hij ontzettend lief maar op stal moet je erg scherp zijn bij hem. Ik ga daarna douchen en Andrea maakt taco’s voor het avond eten. Morgen heb ik een vrije dag gekregen om een beetje de omgeving te verkennen. Ik ga sporten sochtends en daarna een stuk langs de kust lopen in Newcastle