9 Januari

9 januari 2020 - Koh Larn, Thailand

Goedemorgen, Goede nacht gehad en lekker sloom opstaan. Opzoek naar ontbijt. Pannenkoeken met vers fruit, slagroom en ijs, helemaal top. Door naar het strand, bier en helder blauw water. Even relaxen zwemmen en een waterscooter huren. Pittig snelle dingen we hebben een half uur. Dus even een rondje eiland, golven springen en gas er op🤙🏼 helemaal top dit! Overal liggen honden op het strand zo mooi. Inmiddels is het kwart over 5. Opzoek naar een view point om zonsondergang te kijken. Met de scooter de berg op en ja hoor wat een uitzicht😍 de lucht kwaliteit is erg slecht hier. De zon is al snel niet meer te zien. Ook hier huppelen allemaal hondjes rond. Even genieten van het uitzicht en daarna weer een tentje zoeken om te eten. Pizza met tonijn dit keer😁 terug naar het hotel en het zoute zee water afspoelen. Het is 21:00 en ik ben moe in bed geploft. Filmpje kijken, en op tijd slapen. Morgen weer uitchecken en terug naar bangkok voor mijn laatste nacht hier. Een week is eigenlijk veel te kort. Wat zou ik graag langer blijven, er hangt hier zo’n relaxte sfeer. Maar ik kijk uit naar Australië!