10 januari

11 januari 2020 - Bangkok, Thailand

Uitchecken en de boot pakken terug naar pattaya. Vanaf daar 30 min met een open taxi busje naar het bus station en dan 2 uur in de bus terug naar Bangkok. De tijd is voorbij gevlogen! Mijn laatste nacht in thailand alweer. We boeken een hotel en na het inchecken gaan we wat eten. We raken aan de praat met een Nederlands stel dat net terug is uit Australië. ze hebben de branden van dichtbij meegemaakt en hebben er meerdere malen doorheen gereden. Na 2 uur kletsen en een goed bord eten. Gaan we douchen en klaarmaken. We hebben besloten om nog een keer Koh san road op te gaan. De straat vol barren en clubs. We doen hier en daar een drankje en leren wat mensen kennen. We dansen wat en inmiddels is het half 3, we lopen terug tijd om te slapen. De wekker staat op 8:00 om 10 uur pak ik de taxi naar het vliegveld. Dat is ongeveer 35 minuten rijden. Ik kijk uit naar mn volgende avontuur. Ik heb contact gehad met de vrouw waarvoor ik ga werken. Ook bij hun is van de week brand uitgebroken. Ze hebben alle 25 paarden moeten evacueren maar het vuur was gelukkig al snel onder controle.