9 maart

9 maart 2021 - Coogee, Australië

Een heerlijke ochtend gehad, om 6:00 is Phoebe gaan sporten en heb ik de meiden klaar gemaakt voor school. Vorige keer hier was erg hectisch en ik had moeite met de drukte. Ik kwam toen natuurlijk ook net uit 6 maanden werk als au pair. Dit keer vind ik het gezellig, de meiden gaan hard vooruit en luisteren goed. Het is heerlijk om niet te hoeven werken en ik help Phoebe zoveel mogelijk. Als phoebe terug is brengt ze ze zelf naar school en ga ik een rondje lopen met Rio de hond. Als ik terug ben kleed ik me om en ga ik een wandeling maken langs de kust. Het is nog vroeg, 9:00 ongeveer als ik thuis wegloop. Ik denk er aan om naar Bronte beach te lopen, zo’n 4 km en weer terug. Voor ik het weet ben ik daar al en het weer is zo lekker dat ik besluit door te lopen naar Bondi beach. Na ruim een uur kom ik aan. Ik trek gelijk mn schoenen uit en loop door het water het hele strand over. Ik zoek een plekje op het gras in de schaduw en ga een half uurtje liggen. De heenweg was heerlijk rustig maar de terug weg is druk, overal sportende mensen en de stranden zijn druk. Ik geniet enorm, de zon schijnt goed en de wind aan de kust maakt het lopen heerlijk. Na 14 km en 1020 verbrande calorieën ben ik eindelijk terug in Coogee. Ik plof neer bij een cafe en bestel een welverdiende gezonde lunch. Thuis ga ik douchen en serie kijken. Om 16:30 haal ik de meiden uit school. Ik maak avond eten, we knutselen en ik stop ze in bad. Phoebe is werken tot laat dus ik breng ze ook nog even naar bed. Het is gezellig en ook als Phoebe thuis is kletsen we nog even gezellig bij. Om 2100 ga ik naar bed, morgen maak ik de meiden weer klaar en ga ik vroeg sporten. Smiddags ga ik naar het strand met iemand uit de buurt en savonds uit eten met een groep vrienden in de stad. Nu ik dicht bij de stad zit is het makkelijk om met veel bekende af te spreken en de dagen staan goed volgepland met leuke dingen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Karin:
    9 maart 2021
    Dat klinkt goed Kel, heerlijk hoor om zo je tijd in Australië af te sluiten 🥰