1 maart

1 maart 2020 - Perth, Australië

Ik word om 9:00 wakker na een eigenlijk veel te korte nacht😬 ik doe nog even mn ogen dicht en blijf tot half 11 liggen. Ik spreek met Andrew en Lisanne af om 11 uur. Ik neem een douche, kleed me aan en we lopen naar de stad. Het is heerlijk weer vandaag, we gaan bij een tent zitten waar ze hele lekkere wafels hebben. Ik bestel er een met ijs, slagroom, Nutella en aardbeien. Ik neem er een verse mango smoothie bij en we gaan buiten aan een tafeltje zitten. We spreken afgelopen nacht door en stiekem hebben we allemaal wel een beetje koppijn🤣. Het eten helpt ons er wel weer helemaal tegenop. We lopen later nog even naar een sportzaak omdat Lisanne wat nodig heeft. Ik app Brooke hoe laat ze me kan ophalen bij de trein. Ze is toevallig vlakbij de stad en wilt me wel ophalen bij het hostel. Super fijn! Ze is er met 15 minuten, we lopen terug naar het hostel en ik pak mn spullen en check uit. We nemen afscheid van Andrew want die vliegt volgende week naar huis. Lisanne is in de stad voor studie tot juli. Heel fijn om er een goede vriendin bij te hebben, we kunnen zo lachen samen! Brooke staat al voor dus ik moet gaan. Misschien dat ik vanavond nog met Lisanne naar het strand ga.

zodra ik in de auto zit merk ik toch wel dat de nacht er goed inhakt🤣 Brooke zegt dat McDonalds me wel beter maakt. Dus ja na die dikke wafel ging er nog een mac menu achteraan. Het is 13:45 nu, ik ha lekker serie kijken op bed. Heerlijk geslapen tot 7 uur savonds. Brooke appt me wakker. Het eten staat klaar! Flink volle tafel vanavond. Dave een vriend van Jason is hier met zijn 2 kinderen. Eve is er met haar vriend en ook de opa is er. Iedereen eet gezellig mee. We eten wraps en je kan ze zelf maken met alles wat op tafel staat. Reepjes beef, een mengsel van zoete aardappel en paprika, mais, salade, komkommer en 2 soorten saus. Het smaakt weer heerlijk. We kletsen gezellig na en ik ga daarna weer lekker verder met serie kijken. Ik voel me niet op en top fit na zo’n weekend feesten🤣. Ik bel met een paar vrienden van thuis en Rond half 1 ga ik proberen om te slapen

1. Karin:
    2 maart 2020
    Dat was een enerverend weekend 😉
    Wel met heerlijk eten, houdt je op de been he! 😘