2 maart

2 maart 2020 - Lancelin, Australië

Om 7:00 word ik wakker van de zon die door de gordijnen naar binnen schijnt. Ik word langzaam wakker en neem een douche, ik kleed me aan en we gaan met zijn alle ontbijten. Eve, haar vriend en nichtje zijn blijven slapen dus die eten ook nog even mee. Ze gaan optijd naar huis en wij maken ons klaar voor de roadtrip voor vandaag. We rijden richting nambung national park, daar gaan we kijken naar de pinnacles in een stuk woestijn. De weg er heen is bizar mooi, het is een stuk van de indian ocean drive. We rijden langs de zee en het uitzicht is geweldig. We stoppen even voor een foto op een plek waar het water prachtig blauw is! Na 2 uur komen we aan op de bestemming. Het is een groot gebied vol met grote stenen. Het is een bizar gezicht, erg mooi. We rijden rond stappen uit voor fotos en lopen een stuk. Ook is er een klein museum en een gift shop waar we nog even doorheen lopen. We gaan daarna terug via lancelin. We gaan daar lunchen aan de zee, ik bestel een kipsate met rijst en salade. We blijven hier even gezellig zitten en kijken wat rond. We rijden daarna terug naar huis, ook weer een stuk van die prachtige route. De helft slaap ik weg gelukkig, best een lange rit. Om 17:30 zijn we weer thuis. Ik spreek om 18:50 in Fremantle af met wat mensen uit de stad, we gaan wat eten en zonsondergang kijken. We bestellen fish and chips en genieten van het uitzicht in de haven. We lopen een rondje en bestellen daarna nog een apple cider op een terras. We kletsen gezellig en spreken af om volgend weekend te gaan snorkelen en weer uit te gaan in de stad. Rond 21:30 lopen we naar de auto en rij ik terug naar huis. Ik ben best wel gesloopt na vandaag en duik lekker mn bed in. Morgen ochtend breng ik ned naar school en heb ik Mia de dag thuis.