3 maart

3 maart 2020 - Byford, Australië

Om 6:40 gaat de wekker, ik heb goed geslapen maar voel me toch niet helemaal lekker. Moe en duf helaas, ik maak mezelf klaar en eet wat. Ik maak Ned klaar voor school en breng hem om 8:00 weg. Brooke blijft thuis met Mia, op school lees ik een boekje met Ned op de mat en ik rijd weer naar huis. Ik ga rond 10:00 sporten maar voel me eigenlijk nog steeds niet helemaal top.  Ik heb totaal geen zin maar zet me er toch even toe. Ik wil rustigaan doen en 4km lopen. Het begin gaat een beetje stroef, na 2km ga ik even 3 minuten lopen. Ik begin daarna weer te rennen op 9km/H en loop door tot de 4 km Maar...eigenlijk loop ik wel heel lekker nu🙈 ik besluit er 5 van te maken maar ook bij de 5 gaat het nog prima. Ik zit er goed in en ren door tot de 7km. Ik besluit te stoppen omdat ik langzaam mn kuiten ga voelen en ik wil geen flinke spierpijn hebben morge. Ik voel me super na het hardlopen gelukkig. Ik ga buikspieren doen en na ongeveer 1,5 uur bezig te zijn geweest in de sportschool ga ik lekker naar huis. Helemaal voldaan en ik voel me weer goed. Ik maak een paar crackers met kipfilet thuis en ga lekker relaxen. Ik ga tangles even longeren en om 14:00 ga ik Ned weer ophalen en eten we thuis een bak vers fruit. Om 16:00 haal ik de boodschappen op en we gaan vanavond kreeft eten met grote garnalen en pasta.

Het eten was heerlijk! Ik had nog nooit kreeft gegeten maar het smaakte super goed. Ik help met de tafel afruimen en ga lekker tv kijken. Mia komt bij me zitten en later breng ik haar naar bed. Na 5 minuten begint ze te huilen en roept ze naar mama. Brooke heeft een lange dag gehad dus ik ga maar even kijken of ik haar stil kan krijgen. Ik ga naast haar liggen en we zoeken naar paarden op mijn i pad, dat vind ze prachtig en ze is zo stil. Ze belooft braaf te gaan slapen en ik ga weer op de bank zitten.

Morgen breng ik de kids weg en moet ik om 9 uur op de stal zijn waar ik pas was om een dag mee te lopen. Ik ga een paar paarden rijden en daarna ga ik weer sporten.

1. Karin:
    8 maart 2020
    Leuke verhaalen kan jij tog maake die egt waar zijn