29 februari

29 februari 2020 - Perth, Australië

Oke, ik duik nu om 4:00 mn bed in in het hostel🙈 ik hou het een beetje kort voor zover als dat gaat lukken.

Ik werd om 9 uur wakker vanochtend, ik had een prima nacht gehad. Ik ga ontbijten en de rest is al buiten en Brooke is weg voor werk vandaag. Als ik om half 11 een douche wil nemen valt de stroom uit. Ik moet om half 1 weg om de trein te halen dus ik baal flink. Ik vraag Jason of hij weet hoe het zit met de stroom aangezien ik wil douchen. Hij pakt de aggregaat uit de schuur en stopt de waterpomp stekker er in. Gelukkig kan ik toch douchen en even mn haar föhnen. Ik pak mn spullen en om half 1 brengt hij me naar het treinstation. Met 35 min kom in aan in de stad, het voelt zo goed om terug te zijn in de stad. De zon schijnt en het is heerlijk warm, ik loop naar mn hostel en check in om 14:00. Ik leg mn tas in de kamer en Ik meet andrew in de loby, de jongen uit mn hostel die mee gaat vandaag. Ook gaat er een meid uit finland mee die ik heb leren kennen via facebook. We boeken een uber en rijden met zn 3e naar Burswood park, 12 minuten verderop.  Iets later komen er nog 2 Nederlandse meiden bij en later nog een Duitse meid. Weer heb ik iedereen bij elkaar gegooid en is het alsof we elkaar al jaren kennen. Iedereen heeft flink lol met elkaar en we lopen rondjes tussen de barren waar 15 verschillende soorten Ciders te vinden zijn. Er zijn een 2 grote muziek stages. De muziek is goed, het weer is heerlijk en het eten en drinken is ook erg lekker. Aan het einden van de middag gaan we in het gras zitten en we kletsen eindeloos door. De zon schijnt tussen de bomen door en het is echt een perfecte middag. We bouwen snel een goede band op met elkaar, zodra het schemerig word besluiten we naar de stage te lopen en wat te gaan dansen. Om 22:00 hebben we het wel gehad en besluiten we een uber te nemen naar de stad. Ik ga naam mn hostel en lisanne, een van de Nederlandse meiden blijkt tegenover mijn hostel te wonen een ze woont thuis ook nog eens in utrecht. Ik kleed me om en ik loop met de rest naar een grote bar hier iets verderop. Het is zo groot het lijkt wel een doolhof binnen, grote zalen en grote balkons. We zitten aan een tafel buiten op het balkon en praten de halve nacht. Later gaan we weer dansen en leren we 2 jongens en een meid uit Rusland kennen. Het klikt goed en we bijven de rest van de avond met elkaar hangen. Om 2:00 word iedereen er uit gegooid, het feesten tot 5 zoals wij dat kennen doen ze hier niet. We lopen terug naar ons hostel en noor, een van de Nederlandse meiden pakt daar de fiets terug naar huis. We gaan met Lisanne mee naar haar de rooftop van haar studenten huis. Het uitzicht is bizar! En ook hier bovenop weer gezellige mensen en leuke muziek. We ronden daar de avond af met zijn 3en. Als we weglopen hebben Andrew en ik toch eigenlijk wel honger en lopen we door naar de McDonalds. We eten wat en blijven nog kletsen tot 3 uur. We lopen terug en besluiten nog een potje te gaan poolen in de lobby. Om kwart voor 4 is het dus echt bedtijd🙈morgen gaan we ontbijten in de stad met Lisanne en ga ik weer terug naar de familie in de middag. Ik had me geen betere dag voor kunnen stellen, zo gezellig en zo’n fijne groep!❤️

1. Mena:
    29 februari 2020
    Yeah, toch nog een verhaal voor wij gaan slapen. Wat een leuke dag heb jij gehad zeg!!
  2. TIneke:
    29 februari 2020
    Haha ik kek ook nog even en jaaa toch nog een verhaal.
    Wat leuk om zo een groep samen te stellen en dat het steeds zo leuk klikt.
    Echt weer gezellige dag zo te lezen. 😘