28 februari

28 februari 2020 - Byford, Australië

Om 8:00 gaat de wekker, het heeft de hele nacht geonweerd en nu nogsteeds. Een paar flinke klappen hebben me een paar keer wakker gemaakt helaas. Toch voel ik me wel goed uitgerust gelukkig, ik kleed me aan en ga ontbijten. Brooke brengt Ned naar school en ik blijf thuis met Mia. We doen spelletjes en ik ruim de vaatwasser uit, Brooke doet als ze thuis is een paar telefoontjes voor haar werk en rond 10:30 pakken we de spullen om naar het zwembad te gaan. Het is 17 min rijden, ik pak mn eigen auto omdat Brooke gelijk weer weg moet voor werk. Ze maakt wel nog even Mia klaar en ik kleed me om. We lopen naar het bad, er zijn 5 moeders met een kind. Brooke gaat gelijk weg om te werken. We moeten ze ondersteunen en oeffeningen doen. Ze moeten bubbels blazen onderwater, op een mat klimmen en er af springen. Ook moeten we ze een stukje onder water naar ons toe halen. Mia heeft volgensmij nooit eerder zwemles gehad en vind het een beetje griezelig allemaal. Ze heeft wel heel veel lol en vind het zwemmen super leuk. Na de les ga ik nog even het grote bad in met haar om nog wat te oeffenen. Ze heeft te grootste lol😁 na een half uurtje gaan we douchen en aankleden. We rijden terug naar huis en gaan lekker relaxen en met een bak fruit voor de tv zitten. Rond 14:00 gaan we Ned ophalen, die heeft een leuke dag gehad. Thuis leg ik Mia in bed want die heeft nog geen tijd gehad om te slapen helaas. Rond 16:00 zijn Brooke en Jason thuis. Die nemen nu Ned mee naar zwemles en ook Mia nemen ze mee. Ik heb de na middag vrij en ga lekker sporten. Hardlopen en rug trainen. De rest doet flink pijn van de spierpijn helaas. Na een uur ben ik er klaar mee en ga ik lekker naar huis. Ik kleed me om en pak Tangles uit de paddock, gelukkig schijnt de zon eindelijk weer! Ik borstel haar en doe haar een longeer singel om vandaag met losse bijzet teugels aan het halster. Dan kan ze langzaam overal aan wennen. Ze vind het allemaal geen probleem en ze begint ook al beter te reageren om m’n stem. Ik spuit haar af en geef haar te eten in dr paddock. Ik ga naar binnen en inmiddels is de opa er weer en ook Brooke en de kids zijn terug. Ik help met het avond eten, varkenshaas met broccoli en aardappelpurree. Het eten is heerlijk!  Na het eten ga ik samen met Brooke boodschappen doen. Savonds komt Eve hierheen met haar nichtje en haar paard. Ze wonen hier 3 uur vandaan en hebben morgen hier vlakbij een show. Daarom slapen ze hier.

Ik heb een hostel geboekt in de stad voor morgen na het festival. De groep waarmee we gaan word wel erg groot en de meesten willen daarna nog de stad in. Dan zit ik liever niet vast aan de laatste trein om 2:00. Ik kijk er naar uit om iedereen uit de stad weer te zien. Marloes slaapt tegenover mn hostel en gaat savond ook nog mee de stad in. Het is inmiddels 00:00 en ik ga lekker slapen zodat ik morgen uitgerust genoeg ben om eerst te gaan sporten sochtends

1. Mena:
    28 februari 2020
    Wat leuk dat je me bemt geweest naar de zwemles. Veel plezier morgen op het festival en in de stad 😘