11 maart

11 maart 2021 - Sydney, Australië

Vanochtend de meiden klaargemaakt voor school en niet veel later gaf Phoebe me een lift naar Bondi waar ze boodschappen ging doen. Ik ga naar de sportschool en haal ergens wat te lunchen. Als ik om 13:00 thuis ben doe ik lekker rustigaan. Ik maak mijn handbagage voor in het vliegtuig klaar en schrijf op wat ik nog moet kopen. De oma brengt de meiden thuis en ik help Georgia met haar huiswerk. Ik dek de tafel en na het eten ga ik douchen, ik heb afgesproken met een vriendin bij een bar aan het strand.

Om 18:15 loop ik richting het strand, het is nog lekker weer het is gezellig om Zoë weer te zien. Ik heb haar een paar maanden terug leren kennen in de stad. De bar zit goed vol en we hebben een hele gezellige avond. Na 5 ciders en veel lachen ga ik op huis aan. Het is 22:00 en ik moet weer om 6:00 op voor de kids. Daarna ga ik sporten en voor de avond staat er een boat party in de stad gepland. De zaterdag word uitbrakken op het strand en die avond staat er weer een feest gepland. Zoë zie ik dinsdag weer voor een afscheids avond :) een volle 10 dagen hier, ik geniet nog even optimaal :)