11 oktober

11 oktober 2020 - Newcastle Beach Park, Washington, Verenigde Staten

Gister avond ben ik naar de pub in Singleton gegaan, Carla was daar met een groep vriendinnen en het zat vol met mensen die terug kwamen van de voelbal. Veel nieuwe mensen leren kennen en een hele gezellige avond gehad. Een van de jongens die ik gisteren heb leren kennen vraagt me vandaag mee naar een 4 wheeldrive track op het strand. Het is een prachtige dag en ik had niks gepland staan. Ik ga ontbijten, douchen en rond 12:15 haalt hij me op. Net voor de ingang laat hij de banden een stuk leeglopen, het zand hier is ontzettend mul en de eerste zitten al vast als we verder rijden.

We rijden met flinke snelheid het hele strand binnen 30 minuten af. Terug rijd ik een stuk, hoe makkelijk Ryan het ook laat lijken... ik heb het gevoel dat ik totaal geen controle heb over de auto. Bij elke stuur beweging gaat de landcruizer gewoon rechtdoor😂 na 15 minuten wisselen we maar weer om haha. Na 2 uur rondrijden in de duinen en over het strand parkeren we de auto naast de zee, het is hier zo ontzettend mooi en rustig. Met een koud blikje drinken zitten we achterop de auto naar de zee te kijken, in de verte springen walvissen elke keer uit het water. Prachtig om te zien! Wat een heerlijke dag. Rond 16:00 rijden we het strand af, laten we de banden weer vollopen en halen we wat te eten. We rijden met een flinke omweg door prachtig landschap terug naar huis. Met de ondergaande zon is het zo ontzettend mooi hier. Thuis ga ik douchen, bel ik gezellig met thuis en ga ik slapen

1. Paul:
    11 oktober 2020
    Lekkere dag zo! Zon, zee, strand, Landcruiser, walvissen én goed gezelschap 😀
    Wat valt er verder nog te wensen?
  2. Peter:
    12 oktober 2020
    Hallo Kelly. Ik heb lang niet al je berichten gelezen maar degene die ik las waren heel leuk om te lezen.
    Je schrijft vlot helder en het nodigt uit om verder te lezen.
    Wat maak je toch veel mee en wat mooi hoe jij jezelf redt en steeds weer leuke contacten aangaat.
    Blijf genieten en steeds weer nieuwe ervaringen opdoen .
    Groeten
    Peter