9 oktober

9 oktober 2020 - Haymarket, Australië

Om 7 uur ga ik ontbijten, voeren en gelijk aan de slag met de stallen. Het word weer goed warm vandaag en ik wil optijd sporten. Ik maak Roy klaar, trek de singel aan en meneer besluit een stap achteruit te zetten en van me af te draaien. Vol met zijn hoef op mn voet.. top begin van de ochtend. Goed mank loop ik zijn stal uit en ga op een stoel zitten. Ik bel Emily of ze me een ice pack wilt brengen, ik word een paar minuten goed misselijk van de pijn maar het lijkt allemaal mee te vallen. Ik kan alles nog bewegen en loop alleen niet zo lekker. Ik besluit toch op te stappen en hem even te rijden. Dat gaat eigenlijk best prima en hij loopt erg fijn :) na de ochtend routine toch ook even naar de sportschool, hardlopen zit er niet in maar fietsen en rug trainen gaat me goed af. Er zit nogsteeds snelle vooruitgang in het sporten en ik heb nogsteeds genoeg motivatie om 6x per week te gaan. Thuis ga ik douchen en ga ik met Emily en haar opa en oma mee lunchen. Ze halen ons op en we gaan naar een mooi restaurant hier vlakbij. Ik bestel een heerlijke huisgemaakte pizza met garnalen en gerookte zalm. We rijden daarna door naar een wijngaarde en drinken nog even wat in de zon. Het zijn ontzettend aardige mensen en we hebben een erg gezellige middag. Als we om 15:00 terug komen hangen we een half uurtje op de bank en dan is het alweer tijd om te voeren. Ik maak daarna een van de jonge paarden klaar voor Brett en sta nog even te kletsen met Andrea en de ouders van Brett die er ook zijn. Als we rond 19:00 eindelijk klaar zijn met alles en binnen op de bank gaan zitten is iedereen goed gesloopt, ik maak wat te eten en lig optijd op bed