7 oktober

7 oktober 2020 - Sydney, Australië

Weer een drukke maar gezellige dag achter de rug. Ik ben vanochtend om 7:30 gaan voeren, Andrea was al weg om lessen te geven en ook Brett was als weg. Ik ga ontbijten en maak Roy klaar, hij heeft zich gisteren bezeerd aan zijn achterbeen dus ik stap hem wat rond op het terrein en laat hem niet te hard werken. Ik vul de waterbakken en als Andrea en Emily terug zijn trainen we Shelly. Ze gaat weer een paar keer flink omhoog en bokt om zich heen. Het doet Emily weinig en ze pakt goed door terwijl Andrea en ik beiden met een zweep in de bak staan om te zorgen dat ze niet de kans krijgt om stil te gaan staan en te gaan steigeren. Na een half uur is gestopt met gekke capriolen en pak ik haar van Emily aan. Ik spuit haar af en veeg de stallen aan.

Emily en ik gaan naar de mall in Maitland, we gaan ergens lunchen en gaan naar de piercing shop. Emily wilt een helix en een 3e gaatje in haar oor. Nu we er toch zijn laat ik gelijk gaatjes schieten na dat die al een aantal keer zijn dicht gegroeid. Hele lieve behulpzame mensen werken er en ze nemen goed de tijd voor ons. Daarna halen we boodschappen en gaan we naar de visboer. Op de terugweg halen we een birthalarm op bij een vriend van Andrea. Aangezien Foxie haar uiers al vol zitten en ze meer kenmerken heeft dat het veulen niet meer lang op zich laat wachten weten we hiermee zeker dat we haar kunnen helpen en er bij zijn. Thuis voeren we de paarden, maken we avond eten klaar en gaan we relaxen op de bank

1. Paul:
    8 oktober 2020
    Is het mijn verbeelding, of wordt je steeds mooier van de Australische zon?