6 oktober

6 oktober 2020 - Sydney, Australië

9 months and counting.. erg fijne maar drukke dag achter de rug. Gevoerd vanochtend, waterbakken gevuld, stallen schoongemaakt en mee gekeken met het trainen van Jasana. Na de lunch hebben we een uur in de tuin gewerkt met zijn alle, hele dag heerlijk weer en we hebben het zo gezellig. Om 13:00 eindelijk een verkoelende douche en lekker naar de sportschool. Thuis haal ik de paarden binnen, ga ik voeren en kijk ik mee met Emily die samen met Brett haar paard traint. Ze zijn er zo ontzettend op vooruit gegaan!  Ik maak ondertussen Joey klaar, de 5 jarige ruin die Brett traint. Ik doe wat rek oefeningen met hem en aangezien Brett nog druk is ga ik hem vast longeren. Ontzettend fijn paard om op de grond mee te werken maar wat een draak om te rijden. Ondanks de gevechten van de afgelopen weken loopt hij vandaag super. Emily gaat daarna weer op Shelly en ook die loopt voor het eerst in een aantal dagen weer goed. Niet steigeren en geen gedoe. Het is een heerlijke avond, het is nog 26 graden en het is fijn om nog bezig te zijn buiten. Na nog een verfrissende douche gaan we om 19:30 eindelijk eten.