14 januari

14 januari 2021

Om 22:00 eindelijk in bed na een lange dag. Ik ben net gaan winkelen bij een grote mall. Zaterdag/ zondag heb ik een verjaardag van een jongen die ken in Sydney, we gaan brunchen bij een chique restaurant en huren een air b&b daarna met een grote groep. Aangezien iedereen waarschijnlijk flink overdreven aangekleed naar het restaurant komt moest ik nog even een outfit scoren. Na 2 uur rond struinen eindelijk geslaagd.. alleen winkelen hier is goed te doen, bijna alle meiden in de winkels kletsen gezellig met je en ondanks de mondkapjes plicht doet niemand er moeilijk over als je hem even af doet om te praten.

Vanmorgen om 6:00 begonnen om voor de hitte klaar te zijn. Ik heb Calinka gereden en die ging boven alle verwachtingen! Ik ben begonnen in de indoor en daarna wilde ik buiten uitstappen in de spring tuin. Tanya reed buiten met Sammy en we kletsen gezellig. Er staan een paar hindernissen opgebouwd die er toch wel heel verleidelijk uit zien. Calinka stond zo lang stil omdat ze niet meer veilig te springen was. Toch wil ik het proberen, in het ergste geval val ik in het gras.. ik draaf op een 50cm kruis af en mevrouw springt er zonder pardon overheen. Verbaast! Geen gek gedrag of weigeren. Ik spring nog een keer en deze keer gaat ze na de sprong verder in galop en bokt ze een paar keer flink. Van blijheid wel! Ze is absoluut geen onaardig paard. Ze is gefokt om te springen en haar vader, chacco blue sprong met gemak 1,50m. David komt net aanlopen en staat met verbazing te kijken.

Daarna haal ik met Sandra Cruize uit de wei. Een jong paard die een jaar terug maar een keer iemand op zijn rug heeft gehad. We gaan hem goed zadelmak maken samen en daarna word er een nieuwe eigenaar voor gezocht. Ik kan het goed vinden met Sandra en ze weet ontzettend veel. Fijn om samen te werken, cruize doet het longeren goed voor de eerste keer, we doen niet te veel voor de eerste keer en bouwen komende tijd rustig op.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eva:
    14 januari 2021
    Leuke outfit hoor Kelly!!
  2. Paul:
    14 januari 2021
    Bijzonder hoor, dat jij hem wel kunt laten springen!
  3. Karin:
    14 januari 2021
    Wat zie je er goed uit!!
    Gaaf dat je hebt gesprongen met Calinka 💪 hand vd meester hè! 😘