15 December

15 december 2020 - Ghan, Australië

Een iets te vol geplande dag achter de rug.. Vroeg begonnen vanochtend aangezien het zou gaan regenen de hele dag. Ik doe alle regendekens op en laat de rest van de paarden binnen vandaag. Ik ben rond 10:00 klaar met de ochtend routine en geef de paarden lunch hooi. Ik ruim nog wat op en ga om 11:00 zelf lunchen. Jillian heeft gevraagd of ik Polly vandaag wil rijden, tussen de buien door werk ik haar even 20 minuten en ga ik daarna Calinka longeren. Gabi, een vriendin van de meiden is gisteren een paard van haar komen brengen, ze is getrouwd met Chris Chugg, een olympisch spring ruiter. Hun paard Cassiago is een grote witte hengst, een world cup show jumper en springt 1,60. Een paard van deze klasse betaal je gerust €200,000 voor. Mooi om zulke indrukwekkende paarden voorbij te zien komen hier.

Ik ga smiddags sporten en boodschappen doen, ik ruim m’n huisje op en ga om 16:00 weer voeren. Alles gaat inmiddels zo snel en vanzelf dat ik nog even tijd heb om wat extra klusjes te doen. Ik ga savonds pasta maken en optijd naar bed.

1. Mandy:
    15 december 2020
    Wat een prachtig paard.

Dat paard kan iets hoger springen dan dat ik ben🤣🐴🤣🐴.
  2. Karin:
    16 december 2020