17 December

17 december 2020

om 6:30 maar toch pas klaar om 12:00, er komt steeds vanalles tussen. Ik ga even douchen, lunchen en een uurtje in de airco zitten. Mn rug is al de hele dag vreselijk aan het tegenwerken, na wat pijnstillers en wat rust loop ik terug naar de stallen. Ik heb Jillian beloofd om Polly vandaag te rijden. Die gaat elke keer een beetje beter, paard stamt af van een world cup spring hengst maar Jillian heeft weinig ervaring en hobbelt graag gewoon lekker wat rond. De meiden en ik zijn wel benieuwd naar wat er in zit.. volgende week maar eens de spring tuin in.

Ik neem een dagje rust van de gym, mn horloge geeft om 14:30 al aan dat ik 2500 calorieën verbrand heb en 20,000 stappen heb gezet. Een volle dag.. Samen met Nicolette trek ik een berg giftige planten uit een weiland waar morgen een nieuw paard moet komen. Om 16:00 ga ik voeren, voer klaar maken voor de ochtend en blaas ik het stallenblok schoon. Om 18:00 hebben we alles klaar en is er weer veel extra gedaan. Ik sta nog even te kletsen met Nicolette en Claudia, een van de klanten hier. Ik moet nog boodschappen doen en ga maar optijd naar bed vanavond, morgen weer vroeg beginnen en zorgen dat ik voor de hitte klaar ben