18 December

18 december 2020

Zo rustig en ralaxt als de eerste week was zo druk is de 2e week.. Er stonden voor vandaag 5 afspraken in de agenda en ik stond de hele dag alleen. Sochtends kwam er iemand voor de brand alarmen en camera’s, was weinig aan me doorgegeven wat er moest gebeuren en ook meneer had geen idee. Na wat rond bellen was het geregeld, volgende afspraak stond om 9:00 op het terrein om de arena een uur te huren, formulieren ingevuld en na wat kletsen kon ik eindelijk met de ochtend routine verder. Het weer slaat ineens weer om en ik besluit de paarden maar naar binnen te halen, er is geen pijl op te trekken de laatste dagen. Rond 10:30 ben ik klaar en ben ik snel boodschappen gaan doen zodat ik om 14:00 weer voor de volgende klant klaar kon staan. Vergeet ik helemaal dat Graham zou komen om het huis schoon te maken en ik moest hem binnen laten met een sleutel. David aan de telefoon waar ik was en dat ik gezegd had thuis te blijven... oeps niks voor mij om zoiets te vergeten. Snel naar huis en hem binnen gelaten, om 14:00 komt er een nieuwe meid op stal met haar paard. Ik laat haar alles zien, loop het voerschema door en na wat kletsen en rondleiden kan ze zelf verder. Erg leuk om nieuwe klanten te ontvangen en alles te laten zien. Om 16:00 ga ik voeren en ruim ik nog wat op rondom de stallen. Helaas de laatste dagen vreselijke rugpijn waardoor de dagen even 2x zo zwaar vallen, kleinste dingen als een hooinet opknopen levert vreselijke pijn op. Sporten zit er niet in en savonds lig ik gesloopt en optijd op bed

1. Paul:
    18 december 2020
    Je lijkt wel een manager Kelly!
    😂
    En ach ja, je bent ook maar een mens toch, kan gebeuren dat je wat vergeet. Wel een grote tegenvaller hoor, dat de rugpijn weer in alle hevigheid teruggekomen is 😢