17 Februari

17 februari 2020 - Byford, Australië

Om 7:10 gaat de wekker, ik maak me klaar en maak ontbijt voor mezelf klaar. Brooke is al wakker en de kids zitten al te eten. Ik help ze met aankleden en om 8:00 breng ik ze samen met Brooke weg. We kletsen thuis nog even wat en we zoeken de laatste dingen uit met de regels voor mijn 2th year visa. Ook kijken we hoe het hier zit met motorrijlessen. Jason heeft een ktm crossmotor in de schuur staan waar hij niks mee doet. Die willen ze weer lopend maken en dan mag ik er mee rijden wanneer ik wil. Weer zo’n super lief aanbod. Om 11:00 breng ik Brooke met haar auto naar het vliegveld hier 45 minuten vandaan. Ze vliegt voor werk naar Melbourne en is woensdagavond weer terug. Ze wijst me op een grote shopping center hier 10 minuten vandaan. Daar rijd ik even heen en ik koop een nieuwe bikini😇. Het is hier rondom het vliegveld flink druk en dan rijd ik ook nog eens verkeerd🙈. Relaxt los is het op en ik rijd de laatste 30 minuten naar huis. Veilig thuis aangekomen om 13:30 maak ik wat te lunchen klaar. Een bakje yoghurt met musli, aardbeien en bosbessen. Om 14:00 haal ik de kids weer op en om 16:00 is de opa er. Die neemt het van me over en ik kan lekker naar de sportschool!  Hardlopen gaat me makkelijk af in de aico en mn conditie is nog goed op pijl. Ik begin met 30 minuten hardlopen, wat buikspier oeffening en wat rug apparaten. Een beetje uitlopen en om 17:30 terug naar huis. We eten leftovers van gisteren, de kip en de quinoa en ik maak er wat aardappels bij. Na het eten douche ik de kids en dan ga ik rond 20:00 zelf douchen. Ik ga lekker om 21:00 op bed liggen Netflixen. En optijd naar bed vanavond. Mia heeft morgen vrij en savond ga ik weer lekker sporten. De groepapp met iedereen hier uit de buurt gaat flink los met goede ideeën en gave tripjes. Snorkelen met wilde dolfijnen komt ook voorbij! Dat zou echt een hele gave ervaring zijn! We zoeken wat dingen uit en daarna ga ik lekker slapen

1. Karin:
    17 februari 2020
    Ga je terug in de tijd Kel 😉
  2. TIneke:
    17 februari 2020
    Haha, vast moe van alles wat je meemaakt.
    Maar echt super wat je allemaal onderneemt en doet.
    😘