18 Februari

18 februari 2020 - Byford, Australië

Om 7:00 gaat de wekker, de kids slapen nog en ik maak me rustig klaar. Ik maak ontbijt en maak ze wakker. Ze kleden zich aan, eten wat en gaan even buiten spelen. Ik voer de honden en zet de pups buiten, daarna maak het hok schoon en ga zelf ook even ontbijten. Mia is vrij vandaag en blijft bij mij, we brengen Ned naar school en lezen een boekje met hem. Ik ga terug naar huis met mia en om 11:00 word er een pup opgehaald. Nu hebben we er nog maar een over, ik laat de kleine hond erbij zodat hij wat gezelschap heeft en ik laat ze los in de kamer. Mia speelt altijd erg zelfstandig en daar heb ik eigenlijk geen omkijken naar. Ik besluit even te kijken of hier in de buurt wat te vinden is qua extra werk. Ik heb vanaf volgende week alleen maar de pickups van school en Brooke zal voortaan gewoon de ochtenden doen. Ik heb dan lekker tijd over voor wat anders. Er zijn veel stallen in de buurt, ik doe en beetje research en kom uit bij een paar leuke plekken. Ik besluit wat rond te mailen en krijg al snel reactie van een stal hier om de hoek. Ze hebben showjumping horses, ze zeggen genoeg personeel te hebben helaas. Toch vraagt hij nog even om mn cv en daarna krijg ik gelijk een mail of ik toch even wil bellen. Ik app Brooke of ze de mensen kent en of ze aardig zijn en ze zegt dat het zeker een aardig gezin is die de stal runt. Ik besluit te bellen en de eigenaar klinkt inderdaad vriendelijk, hij is er enthousiast en blij dat ik zo dichtbij woon. Hij gaat even met zijn vrouw overleggen en dan krijg ik een mail hoe laat ik maandag op gesprek kan komen. Blij dat ik misschien weer lekker aan de slag kan. Extra geld is altijd fijn en het minimum loon hier ligt een stuk hoger dan in Nederland. Om 14:10 gaan we Ned van school halen en die heeft een leuke dag gehad verteld hij blij. Thuis zitten ze elkaar  flink dwars de hele middag. Perse in dezelfde stoel willen zitten en elkaar lekker in de weg lopen. Uiteindelijk valt Ned gelukkig als een blok in slaap op de bank. Om 17:00 is Jason thuis en ik ga naar de sportschool. Ik loop een half uur hard en doe buikspier oeffeningen. Met nogsteeds spierpijn in mn benen train ik die nog maar even niet😬. Na een uur ga ik naar huis en heeft de opa kfc meegenomen. Ik eet wat kip, aardappelen en salade. De friet laat ik maar even staan na een goede sportsessie🤣. Ik ga om 20:00 lekker optijd douchen en in bed liggen Netflixen. Morgen weer optijd op en lekker sporten als ik de kids heb weggebracht.