19 Februari

19 februari 2020 - Byford, Australië

Om 6:30 gaat de wekker weer, de kids zijn al wakker en ik maak me klaar. Ik voer de honden en maak ontbijt klaar. De tassen pak ik in en de kids kleden zich aan. Om 7:55 rijden we weg om Mia bij de daycare af te zetten en Ned bij school. Ik rijd naar huis en maak een afspraak met een Nederlands gezin hier in het dorp om wat te komen drinken. Ik heb de vrouw ontmoet via Facebook en ze heeft een dochter die ook 20 is. 11:00 spreken we af, dan heb ik eerst nog even tijd om te gaan sporten. Ik pak m’n spullen en rijd naar de sportschool, ik begin met 3km hardlopen. Ik volg een paar virtuele lessen en na een uur bikkelen ga ik naar huis om te douchen. Om 11:00 ben ik bij de familie en hier blijf ik 2,5 uur hangen. Erg gezellige mensen en erg interessante gesprekken, ik beloof ze zeker nog een keer terug te komen. Ik haal de kids op en thuis eten we een bak fruit, het begint ineens flink te onweren zulke harde klappen heb ik in Nederland nog niet mee gemaakt. De kids vinden het maar niks. Gelukkig is het na 10 minuten over en daarna vallen ze als een blok in slaap. Ik doe ondertussen de was. De schoonmaakster is geweest vandaag en het huis is weer lekker opgeruimd en netjes. Savonds maakt Jason kip met sperziebonen, rijst en een saus, een recept van hello fresh. Het is zo lekker! Ik denk het beste eten dat ik tot nu toe gehad heb sinds ik hier ben🤣 ik ruim de tafel af en plof op de bank. Ik doe vanavond lekker helemaal niks meer. Ik kijk wat tv en ga optijd op bed liggen. Jason gaat Brooke van het vliegveld halen en ik ga lekker slapen. Morgen ochtend brengt Brooke Ned naar school en heb ik Mia thuis.

1. Karin:
    19 februari 2020
    Dat klinkt wel erg lekker. Lianna zou het recept wel willen zei ze 😉