20 Februari

20 februari 2020 - Byford, Australië

Na een goede nacht gaat om 7:00 de wekker. Ik blijf nog even lekker liggen aangezien Brooke Ned wegbrengt vandaag. Mia blijft bij mij tot ze terug is, ik neem een douche en maak een bak fruit met yoghurt en musli. Ik ga wat tekenen met Mia als Brooke weg is en ruim de vaatwasser uit. Als Brooke terug is ga ik sporten. Ze werkt vanuit huis vandaag dus Mia blijft bij haar.

Ik begin weer met hardlopen maar lijk helaas weinig fut te hebben. Toch maar even doorzetten, als ik er eenmaal in zit gaat het perfect. Gister liep ik 3 km in een half uur. Met een keer een stuk lopen tussendoor. Nu loop ik 4 km in 36 minuten! Gelukkig is het opbouwen geen probleem dus, ik train mn benen en na ongeveer een uur ga ik terug naar huis. Ik neem een douche en maak wat te lunchen. Ik ga serie kijken op de bank en Brooke haalt Ned op van school. Lekker een dagje relaxen dus voor mij. Om 16:00 moeten de boodschappen opgehaald worden bij de Coles. 10 minuten hier vandaan. Ik bied aan om het op te halen aangezien ik bijna niks heb uitgevoerd vandaag en het is heerlijk weer buiten. 37 graden vandaag, zodra ik de parkeerplaats ophaal bel ik de winkel dat ik voor Brooke een bestelling kom halen. Ik parkeer de auto bij het pickup point en gooi 5 kratten aan boodschappen achterin. Easy job!

Savonds komt de opa en Eve, een vriendin van Brooke die ook mee komt eten. Een gezellige drukke boel dus, we eten aardappels met steak en bonen. Erg lekker weer! Savonds gaan we met Eve naar een ruitersport zaak omdat zr nieuwe rijlaarzen nodig heeft en wat andere dingen voor haar paard. Ze heeft haar paard en hond meegenomen naar Brooke en blijft hier slapen vannacht aangezien ze 2 uur verderop woont. Ze slaapt in de grote caravan die op het terrein staat. Om 21:00 zijn we thuis en plof ik op de bank. Lekker optijd slapen vanavond ook!

1. Mena:
    20 februari 2020
    Lekker relaxt dagje vandaag. Ook wel eens lekker toch?