21 Februari

21 februari 2020 - Byford, Australië

Als om 7:15 de wekker gaat word ik heerlijk uitgerust wakker. De zon schijnt mn kamer binnen en ik kan rustig wakker worden aangezien Brooke Ned klaarmaakt en wegbrengt naar school. Ik ga douchen en maak ontbijt klaar. Om 8:10 gaat Brooke weg en ik ga met Mia memory doen. Ze maakt een paar tekeningen en speelt met de poppen. Ik maak een bak watermeloen voor ons en rond 12:00 is Brooke alweer thuis van werken. Ze wilt uber eats bestellen voor lunch en we zoeken samen uit waar ze goed en een beetje gezond eten hebben. Ik bestel een club sandwich met tomaat,sla,bacon kip en kaas. Met 15 minuten word het al bezorgd. Hij smaakt heerlijk en daarna zit ik ramvol. Om 14:00 word de laatste pup opgehaald en is de moeder van Brooke hier, Mia ligt net op bed voor haarmiddag dutje en samen halen ze Ned op. Ze gaan daarna nog even de stad in en ik ga lekker film kijken op de bank. Mia word rond 16:00 wakker en om 16:30 is Jason thuis, ook Brooke Ned en de oma lopen niet veel later weer binnen. Ik pak mn spullen en ga naar de sportschool. Gister liep ik 4 km in 36 minuten en vandaag 5 km in 39 minuten. De vooruitgang geeft me weer erg veel motivatie en ik heb vanmiddag ook een voedingsschema gemaakt waar ik me aan wil gaan houden. Gezond eten hier is makkelijk met al het goede eten wat er in huis is en ook savonds staat er bijna altijd een gezonde hello fresh maaltijd klaar. Ik doe nog een paar andere oeffeningen en om 18:10 ga ik terug naar huis. Het eten staat net op tafel, de oma eet mee en ook gavin, de jongere Broer van Brook eet mee. We eten kipfilet een paar stukken zijn Portugees gemarineerd/ gekruid. En de andere stukken hebben een topping van feta kaas en ik geloof artisjok. Er zijn zoete aardappel blokjes en ook gewone aardappel partjes uit de airfryer, snijbonen en een salade. Alles is heerlijk! Na het eten kletsen we wat na op de bank en ik ga rond 21:00 lekker douchen en op bed liggen. Morgen word het weer niet al te best. Misschien moeten we de plannen om te gaan snorkelen toch maar een beetje omgooien.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eva:
    21 februari 2020
    Je ben goed bezig Kelly, het eten klinkt ook goed. Ik heb lang geleden ook 2 x een box van Hello fresh gehad, het zijn lekkere recepten.
    Veel succes met sporten.
  2. Karin:
    21 februari 2020
    Sportief bezig Kelly 💪
    En dat eten klinkt ook heerlijk iedere x!
    Lianna neemt een schrift mee op vakantie, ze wil ook iedere dag een verhaal opschrijven 😉