17 Januari

18 januari 2020 - Perth, Australië

Gelukkig is mn stem al iets beter, wel voel ik me nog steeds niet fit. Ik heb niet zo veel zin om op te staan en aan het werk te gaan. Het werk is niet zo uitdagend als ik had gedacht. Het eerste uur bestaat uit voeren en voer klaarmaken. Siri zadelt graag zelf de paarden en ze traint ze ook allemaal zelf. Ik mag vandaag wel wel op Kiki rijden. En pony van een pension klant. Maar Kiki is 5 en is nooit helemaal goed gereden. Ze snapt weinig en en luistert slecht. Ik besluit maar de weg op te gaan met haar om buiten een beetje te gaan stappen. Het is heerlijk weer en met vlagen voel ik me af en toe wel wat beter. Na afloop was ik Kiki en breng ik haar terug naar de wei. Er is weinig werk te doen en ze heeft liever dat ik fluer help poep scheppen af en toe. Dat zou ik niet hoeven doen hadden we afgesproken. Ik vind het geen ramp maar ik help liever met opzadelen en rijden. Smiddags eet ik een broodje ei en ga ik even slapen. Om 1700 voer ik de paarden en maak ik voer klaar voor de volgende ochtend. Ik baal er van dat het niet zo uitdagend werk is als ik gedacht had. Ik verveel me flink soms. Alle klusjes horen er bij maar ik had gehoopt echt meer te kunnen leren. Ik hoop dat er nog wat verandering in komt. Om 20:00 gaan we eten. Noodles met een beetje groenten. Lekker koken kennen ze hier niet zo geloof ik🙈 misschien dat ik morgen eens kan koken😬. Om 21:00 ga ik douchen en naar bed. Morgen ben ik lekker vrij

1. TIneke:
    Ha Kel,
    Wat jammer dat je inderdaad niet meer mag doen. Kan je dat niet aangeven dat je je “verveelt” en meer uitdaging wil?
    Nou dan ga je voorstellen dat jij wel wilt koken😉geniet van je vrije dag, ga je nog iets leuks ondernemen?
    😘
  2. Kelly Mulder:
    18 januari 2020
    Ja ik ga vanmiddag met haar praten dat ik idd meer wil doen! Ik ga vanavond misschien afspreken met een meid hier uit de buurt. Verder is het lastig om wat te doen omdat het hier toch best afgelegen ligt
  3. Eva:
    18 januari 2020
    Ha Kelly, het is zeker jammer dat je zo weinig uitdaging hebt. Niet volgens afspraak dus, toch?
    Moet je wel een bepaalde tijd blijven of mag je gaan wanneer je wil?
    Nou hopelijk wordt het anders beter. Uiteindelijk heb je ervaring genoeg.
    Fijne dag Kelly.
    Liefs Eva
  4. Paul:
    Hoi Kel!
    Ja.... Eehhh.... 😏
    Ik ben te laat opgestaan, Eva en Tineke waren mij voor.
    Ik ben erg benieuwd hoe het uitpakt verder. Lastige dingen zijn dat. Kijken of ze jou gevoel snapt en je laat verder groeien zodat je niet stilstaat.
    Je weet goed wat er in paarden omgaat en je moet gewoon lekker je ei kwijt kunnen. Als je die kans niet krijgt gaat het over, er zijn meer uitdagingen en Australië is groot zat.
    Hou je taai meid ❤️
  5. Mena:
    18 januari 2020
    Ik sluit me helemaal aan bij papa! Je hebt genoeg in je mars, zeker als het om paarden gaat. Meer uitdaging zou beter voor je zijn. Hopelijk verandert het daar en anders toch op zoek naar een ander adres. Succes meid😘